dc.contributor.advisor | Holec, Jan | |
dc.contributor.author | Klukanová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33508 | |
dc.description.abstract | Následující práce na téma "Analýza a srovnání hudební výchovy v České a Rakouské republice" se zabývá teoretickými podklady pro hudební výchovu, dále vzdělávacími plány, jejich dělením, a právě rozborem výuky hudební v obou sousedních státech. Tyto stanoviska práce následně porovnává.
V praktické části, která je směřována českým i rakouským vyučujícím hudební výchovy, zjišťuje pohled učitelů na problematiku hudební výchovy. Zaměřuje se na využívání pomůcek, odlišnost využívaných učebnic a časté problémy, se kterými se vyučující setkávají. | cze |
dc.format | 88 s. (145 260 znaků) | |
dc.format | 88 s. (145 260 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hudební výchova | cze |
dc.subject | vzdělávací program v České republice | cze |
dc.subject | vzdělávací program v Rakouské republice | cze |
dc.subject | srovnání hudební výchovy | cze |
dc.subject | Musical education | eng |
dc.subject | education system in Czech Republic | eng |
dc.subject | education system in Austria | eng |
dc.subject | comparison of musical educati | eng |
dc.title | Analýza a srovnání hudební výchovy v České a Rakouské republice | cze |
dc.title.alternative | Analysis and comparison of musical education in Czech Republic and Austria | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44825 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on an analysis and on a comparison of a musical education in the Czech Republic and Austria. It deals with theoretical bases for the musical education, educational framework and its division. The thesis is aimed mainly at the analysis of the musical education in both countries. The various bases are furthermore compared.
The practical part, which serves primarily for the Czech and Austrian teachers of music, reveals the different points of view on this issue. Moreover, it deals with the usage of aids, distinction of textbooks, and with common problems, that the teachers might come across. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJn-HVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |