• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.013Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.854Mb)
    Posudek oponenta práce (1.800Mb)
    Průběh obhajoby práce (260.0Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Jírová, Elizabeth
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu nejen televizní reklamy na dospělé spotřebitele, a to především z pohledu psychologie. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno, kromě důležitých charakteristik reklamy a marketingové komunikace, o základních meznících v dějinách reklamy či o jejím propojení s psychologií. Další kapitoly se věnují modelům spotřebitelského chování a na základě hlavních sociokulturních charakteristik jsou zde analyzovány osobnostní charakteristiky spotřebitelů. Pozornost je věnována také důležitým psychologickým pojmům, které s reklamou souvisejí, jako je vnímání, pozornost, paměť, asociace a zapomínání. Část práce se zaměřuje na emocionální reklamní apely a věnuje se tudíž emocím a působení barev, celebrit a humoru v reklamě na konzumenta. Praktická část práce je založena na kvantitativním výzkumném šetření sloužícím k objasnění teoretických východisek. Působení emocí v reklamě je ilustrováno na vybraném televizním reklamním spotu, který je součástí dotazníku, vyplňovaném respondenty z Vysočiny a Jihočeského kraje.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33501
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV