dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Hrušková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:24:34Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:24:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3349 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá významem sociálních skupin. Klade si za cíl nalézt odpověď na otázku, jak sociální skupina ovlivňuje, případně motivuje uživatele sociální služby Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež.
V kapitole pojednávající o výzkumu je popsán jeho proces, který má kvalitativní charakter. Výzkumný vzorek byl tvořen 6 skupinami nebo jedinci z NZDM SÍŤ. Sběr dat proběhl prostřednictvím metody zúčastněného pozorování. V této kapitole jsou také uvedeny výsledky výzkumu.
Pomocí výzkumu bylo zjištěno, že nejen skupina může ovlivnit jedince, ale také, že jedinec může ovlivnit skupinu. | cze |
dc.format | 45 s. ( 57 425 znaků). | |
dc.format | 45 s. ( 57 425 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | nízkoparhové zařízení pro děti a mládež | cze |
dc.subject | sociální skupina | cze |
dc.subject | skupinové pozice a role | cze |
dc.subject | open centre for children and youth | eng |
dc.subject | social group | eng |
dc.subject | group positions and tasks | eng |
dc.title | Význam sociální skupiny v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež | cze |
dc.title.alternative | Importance of social group in open centre for children and youth | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40270 | |
dc.description.abstract-translated | Work is about to find importance of social groups. The goal is is to find answer for question how social group motivates recipients of social services. of special centre for children and youth.
In a chapter about reasearch is explained all process which has a profesional character. The sample was created by six groups or individuals on NZDM net.
The gathering of information was based on method, of direct participation and observation.
In this chapter are also results of reaserch. By uing this methods it was found, that not only group can transver their ideas to individual, but the individual can transver her or his ideas to the group. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |