dc.contributor.advisor | Nota, Josef | |
dc.contributor.author | Vitejčková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33496 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá psychickou kondicí učitelů. Cílem teoretické části v diplomové práci je definice základních pojmů, které s tématem souvisejí, vymezení pojmů k psychické kondici učitelů a k její revitalizaci. Zvláštní pozornost je věnována syndromu vyhoření, protože právě učitelé jsou značně ohroženou skupinou. Praktická část je provedena kvalitativním výzkumem. Prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů jsou u učitelů v pedagogické praxi zjišťovány subjektivně vnímané příčiny stresu a strategie, kterých používají k udržení psychické a profesní kondice. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učitel | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | příčiny stresu | cze |
dc.subject | zvládání stresu | cze |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | psychohygiena | cze |
dc.subject | Teacher | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | the cause of stress | eng |
dc.subject | manage stress | eng |
dc.subject | burnout syndrome | eng |
dc.subject | mental hygiene | eng |
dc.title | Psychická kondice u učitelů v pedagogické praxi | cze |
dc.title.alternative | Teachers´ mental condition at their pedagogical practise | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44751 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation deals with mental condition of teachers. Theoretical part of the dissertation aims to define basic terms related to the main topic, delimit terms to mental condition of the teachers and to its revitalization. Special attention is dedicated to burnout syndrome, because teachers are considerably threatened group. Practical part is made by qualitative research. Via semi-structured interviews are investigated causes of teachers´s stress and strategies, which are used to maintaining mental and professional condition. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |