dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Kubíková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33457 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem aktivizujících metod v hudební výchově na základní umělecké škole. Teoretická část práce se věnuje popisu a problematice aktivizujících metod a dále se zaměřuje na metody vhodné pro výuku hudebních oborů na základní umělecké škole v hodinách kolektivní a individuální výuky. Praktická část se pak zabývá účelností využití aktivizujících metod s důrazem na podporu tvořivosti a koordinace při hodinách hudební výchovy. V diplomové práci byla využívána metoda dotazníku v různých variantách a metoda pozorování. Cílem celé práce bylo popsat aktivizující výukové metody a následně se zaměřit na takové, které jsou vhodné při výuce hudebních oborů na základní umělecké škole v hodinách hromadné a individuální výuky. Cílem praktické části bylo zjistit, zda jsou výukové metody využívány při výuce na základní umělecké škole a jak je hodnotí a přijímají samotní učitelé a žáci ve výuce. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivizující metody | cze |
dc.subject | výuková metoda | cze |
dc.subject | základní umělecká škola | cze |
dc.subject | výuka hromadná a individuální | cze |
dc.subject | activating methods | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | elementary music school | eng |
dc.subject | classes of collective and individual lessons | eng |
dc.title | Aktivizující metody v hudební výchově na ZUŠ | cze |
dc.title.alternative | Activating methods in music education at the elementary music school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40711 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis explores activating methods in music education at elementary music schools. The theoretical part of the thesis deals with the description and the issue of activating methods and also focuses on methods suitable for teaching music subjects at elementary music school in the classes of collective and individual lessons. The practical part deals with the purposefulness of the use of activating methods with emphasis to the support of creativity and coordination in lessons of music education. The diploma thesis uses the questionnaire method in various modifications and the method of observation. The aim of the presented diploma work is to describe the activating teaching methods and to focus on these suitable for teaching music subjects at elementary music schools in the classes of collective and individual lessons. The aim of the practical part of the diploma thesis is to find out whether the activating teaching methods are used in education at elementary music schools and how they are evaluated and accepted by teachers and pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-15 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |