Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDuchková, Zuzana
dc.contributor.authorŠarešová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:25Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33452
dc.description.abstractDiplomová práce vystihuje různé aspekty reklamní tvorby v období Československé republiky. Sleduje návaznost meziválečné reklamní kultury na kulturně-historický kontext doby. Dále představuje na jedné straně odlišné smýšlení o reklamní kultuře oproti současné době, na druhé straně však dokazuje velmi moderní přístup prvorepublikové reklamy skrze využívání nových médií, reklamních taktik, množství reklamních ateliérů či inovátorského designu. Na teoretická východiska je navázána interpretace vybraných produktových reklamních plakátů pro odhalení sjednocujících charakteristik afišistické tvorby té doby. V závěrečné části je hledána návaznost a využití tématu v současném výtvarném vzdělávání.cze
dc.format105 s. (168 721 znaků)
dc.format105 s. (168 721 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectČeskoslovenská republikacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní taktikycze
dc.subjectreklamní plakátcze
dc.subjectinterpretace plakátůcze
dc.subjectreklama a výtvarné vzdělávánícze
dc.subjectCzechoslovakiaeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectpromotional tacticseng
dc.subjectadvertising postereng
dc.subjectinterpretation of posterseng
dc.subjectadvertising and art educationeng
dc.titleReklama v Československucze
dc.title.alternativeAdvertising in Czechoslovakiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40697
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis describes the various aspects of an advertising in the period of Czechoslovakia. It follows the continuity of an interwar advertising culture in the cultural and historical context of the time. Furthermore it poses a different beliefs of advertising culture compared to today on the one hand and a very modern approach of advertising through the use of new media, advertising tactics, the amount of advertising studios or innovative design on the other hand. On the theoretical background is established an interpretation of selected product advertising posters to reveal unifying characteristics of poster creation of the time. At the final part is searched for a continuity and use of the topic in present art education.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVVn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBrožka, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam