Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorJuračková, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:22Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:22Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-12-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33444
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rychlostí psaní u žáků 3. tříd základní školy. Teoretická část je zaměřena na historii písma, která zahrnuje například psací látky, písařské náčiní a historické metody psaní. Dále se zabývá současnými metodami psaní na základní škole, hygienickými a pracovními návyky, kvalitativními a kvantitativními znaky písma a specifickými poruchami učení. Výzkumná část spočívala v tom, že žáci 3. tříd základní školy přepisovali daný text po dobu dvou minut. Písmena byla poté spočítána a výsledky srovnány s tabulkami minulých let. Práce obsahuje obrázky, tabulky, grafy a ukázky písařských výkonů vybraných žáků.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthistorie písmacze
dc.subjectmetody psaní na základní školecze
dc.subjecthygienické a pracovní návykycze
dc.subjectkvalitativní a kvantitativní znaky písmacze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectthe history of scripteng
dc.subjectmethods of writing on primary schoolseng
dc.subjecthygienic and working habitseng
dc.subjectqualitative and quantitative signs of scripteng
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.titleK problematice kvantity písařského výkonu u žáků 3. tříd ZŠcze
dc.title.alternativeThe quantity of writing in the third year of elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40570
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the speed of writing of pupils in the third year of elementary school. The theoretical part focuses on the history of script and it includes for instance writing substances, equipment used for writing and historical methods of writing. There are also discussed the current methods of writing on primary schools, hygienic and working habits, qualitative and quantitative signs of script and the specific learning disorders. The research part summarizes the results of the practical part of this thesis. It involved pupils in the third year of a primary school who rewrote a particular text within a two-minute time limit. After they finished, the letters were counted and the results were compared to the tables from the previous years. The thesis includes pictures, tables, graphs and examples of writing tasks of some chosen pupils.eng
dc.date.accepted2017-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam