Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorRaušerová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:22Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:22Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33442
dc.description.abstractDiplomová práce "Klima třídy" má teoreticko-empirický charakter. Jejím cílem je změřit a porovnat klima školní třídy standardních a alternativních škol. Z počátku práce nabízí vymezení základních pojmů jako je sociální skupina, prostředí, atmosféra, klima. Dále se věnuje teoretickému objasnění klimatu školní třídy a detailněji se zaobírá prvky, typy a aktéry klimatu. Práce si také blíže všímá výzkumných metod měření klimatu školní třídy. Teoretickou část autorka uzavírá popisem problematiky alternativních škol. Praktická část je realizována pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili žáci standardních a alternativních základních škol. Je zde stanoven cíl, předpoklady a vybraná metoda měření klimatu třídy. V závěru jsou shrnuty výsledky dotazníkového šetření a ověření předpokladů.cze
dc.format99 s. (131 087 znaků).
dc.format99 s. (131 087 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální skupinacze
dc.subjectprostředí školycze
dc.subjectatmosféra školycze
dc.subjectklima školycze
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectaktéři klimatucze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectdotazník CEScze
dc.subjectalternativní školycze
dc.subjectsocial groupeng
dc.subjectschool environmenteng
dc.subjectschool atmosphereeng
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectclassroom climateeng
dc.subjectclimate actorseng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectparentseng
dc.subjectquestionnaire CESeng
dc.subjectalternative schoolseng
dc.titleKlima třídycze
dc.title.alternativeClass climateeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40132
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis "The Class Climate" has a theoretical-empirical character. The main aim of this thesis focuses on measuring and comparing the classroom climete of standard and alternative schools.The introductory part comprises definitions of basic terms such as social group, school environment, atmosphere, climate. Furthermore, it investigates the theoretical clarification of the classroom climate and details the elements, types and actors of the climate. The thesis also closely notes the research methods of the classroom climete measuring. The author concludes the theoretical part with description of the issue of alternative schools. The practical part implementes through questionnaire survey with a participation of pupils from standard and alternative primary schools. There has been defined the aim, assumptions and selected the method of the classroom climate measuring. The conclusion summarizes the results of the questionnaire survey as well as verifies the assumptions.eng
dc.date.accepted2017-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam