dc.contributor.advisor | Vyhnálek, Jan | |
dc.contributor.author | Kosíková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:24:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:24:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3343 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá skrytým kurikulem v popsaných vzpomínkách absolventů základní školy. Cílem bakalářské práce bylo popsat vztahy a komunikaci ve třídě ve vzpomínkách absolventů základní školy. Práce je rozdělena do čtyř částí. První kapitola vymezuje pojem kurikulum, druhá kapitola se zaobírá pojmem skryté kurikulum a třetí kapitola nese název škola. Poslední čtvrtá kapitola obsahuje vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém byly využity hloubkové rozhovory tří respondentů. Kdy popisuji vztahy a komunikaci v jedné stejné třídě. | cze |
dc.format | 42 s. (67 000 znaku) | |
dc.format | 42 s. (67 000 znaku) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kurikulum | cze |
dc.subject | skryté kurikulum | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | třída | cze |
dc.subject | socializace ve škole | cze |
dc.subject | sociální komunikace | cze |
dc.subject | školní interakce | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | hidden curriculum | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | class | eng |
dc.subject | socialization at school | eng |
dc.subject | social communication | eng |
dc.subject | interaction | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.title | Skryté kurikulum ve vzpomínkách absolventů základní školy | cze |
dc.title.alternative | Hidden curriculum in memories of graduates of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40260 | |
dc.description.abstract-translated | In the work is described hidden curriculum in memories of primary school graduates. The aim of this thesis was to describtion the relations and communication in the classroom in the memories of primary school graduates. The work is divided into four parts. The first chapter defines the term curriculum, the second chapter deals with the concept of the hidden curriculum and the third chapter is named The school. The fourth chapter contains qualitative research, to which were used in-depth interviews in three respondents. When describing relations and communication in one and the same class. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |