dc.contributor.advisor | Mrkvičková, Iva | |
dc.contributor.author | Kubů, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:18Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33430 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce je standardně rozdělena na část teoretickou a na část výzkumnou, praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis a prezentaci výukových metod, aktuálních trendů, jež jsou využívány ve výuce apod. V samostatné kapitole jsou představeny inovativní metody, které jsou aktuálně využívané při výuce českého jazyka a slohu na
2. stupni základních škol a možnosti jejich aplikace v praktickém použití. Hlavním záměrem výzkumného šetření je identifikace vztahu učitelů českého jazyka na 2. stupni ZŠ k inovativním výukovým metodám. V rámci praktické části práce bude zrealizováno výzkumné šetření, pro něž bude využito kvantitativní výzkumné metodiky, konkrétně dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výukové metody | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | český jazyk | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | výuka. | cze |
dc.subject | Methods of teaching | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | a Czech language teacher | eng |
dc.subject | teaching. | eng |
dc.title | Inovativní výukové metody ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Innovative teaching methods in teaching the Czech language at the second level of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36011 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is divided into theoretical and research part practical. The theoretical part focuses on the description and presentation of teaching methods and current trends used in teaching. A special chapter introduces the innovative methods that are currently used in teaching the Czech language at upper primary schools and the possibility of their practical application. The main aim of the research is to identify the attitude of the Czech language teachers at second level of elementary school to innovative teaching methods. The practical part consists of a research using quantitative research methodologies, implemented as the questionnaire survey. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-06 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |