Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrkvičková, Iva
dc.contributor.authorKubů, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T12:14:18Z
dc.date.available2021-12-08T12:14:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33430
dc.description.abstractPředkládaná práce je standardně rozdělena na část teoretickou a na část výzkumnou, praktickou. Teoretická část se zaměřuje na popis a prezentaci výukových metod, aktuálních trendů, jež jsou využívány ve výuce apod. V samostatné kapitole jsou představeny inovativní metody, které jsou aktuálně využívané při výuce českého jazyka a slohu na 2. stupni základních škol a možnosti jejich aplikace v praktickém použití. Hlavním záměrem výzkumného šetření je identifikace vztahu učitelů českého jazyka na 2. stupni ZŠ k inovativním výukovým metodám. V rámci praktické části práce bude zrealizováno výzkumné šetření, pro něž bude využito kvantitativní výzkumné metodiky, konkrétně dotazníkového šetření.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýukové metodycze
dc.subjectžákcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectčeský jazykcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectvýuka.cze
dc.subjectMethods of teachingeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjecta Czech language teachereng
dc.subjectteaching.eng
dc.titleInovativní výukové metody ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeInnovative teaching methods in teaching the Czech language at the second level of primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36011
dc.description.abstract-translatedThe thesis is divided into theoretical and research part practical. The theoretical part focuses on the description and presentation of teaching methods and current trends used in teaching. A special chapter introduces the innovative methods that are currently used in teaching the Czech language at upper primary schools and the possibility of their practical application. The main aim of the research is to identify the attitude of the Czech language teachers at second level of elementary school to innovative teaching methods. The practical part consists of a research using quantitative research methodologies, implemented as the questionnaire survey.eng
dc.date.accepted2017-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam