dc.contributor.advisor | Šulista, Marek | |
dc.contributor.author | Kramlová, Naděžda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:14:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:14:17Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-06-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33427 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na implementaci metody CLIL do výuky matematiky v malotřídní škole.
Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se podrobněji zabývám problematikou výuky odborného předmětu cizím jazykem. Definuji CLIL a přiblížím počátky implementace výuky této metody na školách v České republice. Déle se zabývám výhodami a nevýhodami této metody, vhodností jednotlivých vyučovacích předmětů k implementaci a různými variantami CLILu, které se mohou použít při výuce na odlišném stupni vzdělávání v českém školním systému. Hlavním záměrem praktické části je vytvoření výukových materiálů a plánů jednotlivých hodin pro výuku vybraného učiva z matematiky v anglickém jazyce na 1. stupni základní školy pro 4. a 5. ročník, implementace této metody do výuky ve vybrané malotřídní škole a potvrzení nebo vyvrácení tvrzení autorů publikací, že pokud je CLIL implementován do výuky na školách, přináší nesporné výhody pro celý výchovně vzdělávací proces. | cze |
dc.format | 77 | |
dc.format | 77 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Content and language integrated learning | cze |
dc.subject | CLIL | cze |
dc.subject | bilingvní | cze |
dc.subject | malotřídní škola | cze |
dc.subject | implementace | cze |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | Content and language integrated learning | eng |
dc.subject | CLIL | eng |
dc.subject | bilingual | eng |
dc.subject | small school where several grades are taught in one class | eng |
dc.subject | implementation | eng |
dc.subject | method | eng |
dc.title | Implementace metody CLIL do výuky matematiky v malotřídce | cze |
dc.title.alternative | Implementation of the CLIL Method into Mathematics Lessons in Mixed Age Classes | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 35759 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the implementation of method of content and language integrated learning in mathematics in the small school where several grades are taught in one class.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with issues related to teaching of vocational subject in the foreign language. I define CLIL and show the opening implementation of teaching of this method in schools in the Czech Republic. Then, I concern the advantages and disadvantages of this method, the suitability of different subjects and to implement different variants of CLIL, which I can use while teaching at different stages of education in the Czech school system. The main aim of the practical part is to create educational materials and individual plans of lessons for teaching a curriculum of mathematics in English at the first stage of the primary school for grades 4 and 5, implementation of this method to teaching in selected small school and confirmation or refutation the statements of the authors of publications that, if implemented CLIL teaching at schools, it brings indisputable advantages for the whole educational process. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |