Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKornatovská, Zuzana
dc.contributor.authorVeselá, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T12:12:16Z
dc.date.available2021-12-08T12:12:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33390
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem probíhá výchova ke zdraví u alternativně vzdělávaných dětí ve věku 6-12 let v domácím a komunitním vzdělávání. Dále se zabývá rozsahem výuky, jaká témata jsou v rámci výchovy ke zdraví zastoupena a kolik času je jim věnováno. Práce je zaměřena hlavně na zjištění zájmu o jednotlivé okruhy, jako jsou vztahy v rodině, osobní bezpečí, zdravá výživa, sport a zdravý pohyb, prevence užívání návykových látek a společenské chování. Zároveň je zjišťován rozdíl preferencí u chlapců a dívek vzhledem k jednotlivým tématům. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se práce zabývá vymezením pojmů jako je domácí vzdělávání, výchova ke zdraví a dítě ve věku 6-12 let. Empirická část je zaměřena na vyhodnocení informací získaných formou dotazníkového šetření. Přináší praktické poznatky ve vztahu k jednotlivým okruhům výchovy ke zdraví. Dotazníkovým šetřením byly shromážděny údaje od 100 vzdělavatelů individuálně vzdělávaných dětí a od 100 dětí, z toho 50 dívek a 50 chlapců. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracované do přehledných grafů a tabulek a doplněny komentářem. Zhodnocení výsledků je pak uvedeno v následné diskuzi a v závěru.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě mladšího školního věkucze
dc.subjectdomácí vzdělávánícze
dc.subjectalternativní vzdělávánícze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectchild primary school ageeng
dc.subjecthome educationeng
dc.subjectalternative educationeng
dc.subjecthealth educationeng
dc.titleRealizace výchovy ke zdraví u alternativně vzdělávaných dětícze
dc.title.alternativeImplementation of health education for alternatively educated childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49291
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis is to find out, how are alternatively educated children between 6-12 years of age being taught health and care in their home schooling or in a community. Furthermore, it addresses the broadness of their education, what the topics are within the scope of the health and care education and how much time they are given. It focuses mainly on finding out what the interest is in regard of these topics such as family relationships, personal safety, healthy eating, sport and healthy movement, prevention of using addictive substances and social behaviour. At the same time, it considers the difference between preferences of boys and girls regarding each topic. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, it addresses the delimitation of terms such as alternative education and health and care education of a child between 6-12 years of age. The empirical part focuses on evaluating the information acquired through a questionnaire. It brings practical knowledge in relation to each topic of health and care education. Questionnaire survey collected data from 100 individual educators and from 100 educated children, including 50 girls and 50 boys. The outcome of the survey is formulated into easy-to-follow graphs and charts with a comment. The overview of the outcome is included in a following discussion and in the conclusion.eng
dc.date.accepted2017-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZimmelová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam