Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKovářová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:12:07Z
dc.date.available2021-12-08T12:12:07Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33385
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat konkrétní případ dítěte s dětskou mozkovou obrnou v běžné mateřské škole. Teoretická část zpracovává téma dětské mozkové obrny a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Praktická část obsahuje popis konkrétního vývoje dítěte s dětskou mozkovou obrnou a jeho vzdělávání v běžné mateřské škole. Práce sleduje zejména oblast motoriky, komunikace, samostatnosti a sociálního začlenění. Práce je zpracována na základě ročního pozorování a rozhovorů s pedagogy, rodiči a dětmi.cze
dc.format53
dc.format53
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětská mozková obrnacze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectchildhood cerebral palsyeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectchild with special educational needseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleVzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou v běžné mateřské školecze
dc.title.alternativeThe Education of a Child with Cerebral Palsy in a Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49045
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor thesis is to analyse a particular case of a handicapped child suffering from the cerebral palsy in a mainstream nursery school. The theoretical part deals with the issue of cerebral palsy and the education of children with specific educational needs in nursery schools. The practical part contains the study of the particular development of one child with the cerebral palsy and its educational process in the mainstream nursery school. The thesis observes especially motor skills, communication, autonomy and social inclusion of the child. The thesis has been completed on the basis of annual observation and interviews done with pedagogues, parents and children.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam