Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSchuster, Jan
dc.contributor.authorStaroba, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-12-08T12:11:15Z
dc.date.available2021-12-08T12:11:15Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33356
dc.description.abstractThis thesis examines drinking regimes of high school students in the Czech Republic. The paper is divided into the theoretical and practical part. Firstly, the theoretical part highlights the importance of water in a human body. It also deals with the main principles of drinking regime within high school students. Secondly, the deep analysis of relevant literary sources is introduced. The final part monitors the possible implementation of drinking regime principles in high school environment. The practical part is focused on the research which was applied with high school students. The data were gained through a questionnaire survey methodology. The results are characterised and discussed in the conclusion of this thesis.cze
dc.format92 s
dc.format92 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectwatercze
dc.subjectdrinking regimecze
dc.subjectbeveragescze
dc.subjectthe need for fluidscze
dc.subjectvodaeng
dc.subjectpitný režimeng
dc.subjectnápojeeng
dc.subjectpotřeba tekutineng
dc.titleAnalýza složení pitného režimu studentů středních škol ČRcze
dc.title.alternativeAnalysis of the composition of drinking regime of high school students CReng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47935
dc.description.abstract-translatedBakalářská práce se zabývá studiem pitného režimu žáků středních škol v České republice. Práce je rozdělena na dvě hlavní části teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části se zabývám významem vody pro lidský organismus, dále obecnými zásadami pitného režimu u středoškolských studentů. Součástí práce je rešerše dostupných publikací, vztahujících se k danému tématu. V závěru se věnuji zařazení pitného režimu žáků ve výuce v jednotlivých předmětech na středních školách. V praktické části je popsané výzkumné šetření, které proběhlo mezi žáky středních škol. Ke sběru dat jsem zvolil dotazníkovou metodu. Dílčí výsledky jsou charakterizovány a diskutovány v závěru práce.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKukačka, Vladislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam