dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Matuljaková, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:10:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:10:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33340 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce mát teoreticko-empirický charakter. V teoretické části práce jsou analyzovány možnosti využití interaktivní tabule ve vyučování odborných předmětů. Cílem empirické části práce je zjistit, zda učitelé používají interaktivní tabuli při výuce odborného předmětu, jakým způsobem ji využívají (popřípadě, proč ji nevyužívají), dále jaké mají učitelé a žáci zkušenosti s využíváním interaktivní tabule při výuce odborných předmětů a jak hodnotí žáci využití interaktivní tabule v odborném předmětu.
Pro výzkumné šetření byla použita metoda rozhovoru s učitelem (příp. dle možností pozorování výuky) a dotazníkové šetření pro žáky středních škol. Výzkumným souborem byli učitelé odborných předmětů na středních školách a žáci středních odborných škol. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | odborný předmět | cze |
dc.subject | interactive whiteboards | eng |
dc.subject | vocational subject | eng |
dc.title | Využití interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů na střední škole | cze |
dc.title.alternative | The use of interactive whiteboard in teaching vocational subjects in secondary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47838 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis have a theoretical and empirical character. The theoretical part analyzes the possibilities of using interactive whiteboards in teaching vocational subjects. The aim of the empirical part is to determine whether teachers use the interactive whiteboard to teach a course, how they use it (or why she was not used), then what are the teachers and students experience with the use of interactive whiteboards in teaching vocational subjects and how the students evaluate the use of interactive boards in specialized subject.
For a research survey method was used an interview with a teacher and a questionnaire for secondary school pupils. The research group were teachers of vocational subjects in secondary schools and students of secondary vocational schools. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |