dc.contributor.advisor | Perout, Evžen | |
dc.contributor.author | Vávrová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:10:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:10:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33338 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je obeznámit čtenáře s problematikou arteterapie s dětmi trpícími syndromem CAN v prostředí dětského domova se školou. Děti trpící touto poruchou, kterou se zároveň zabývá teoretická část této práce, mají specifické problémy vycházející z deprivace a raného traumatu. V teoretické části autorka práce předestírá nezbytně nutnou teorii pro pochopení celého tématu týkajícího se syndromu CAN a projevu s ním spojených. V praktické části této práce pak autorka prezentuje dvě podrobné kazuistické studie založené na její arteterapeutické práci s dětskými klienty. V kazuistických studiích jsou ukázány specifické symptomy a projevy, které jsou spojeny se syndromem CAN a zobrazují se ve výtvarné tvorbě dětí. V závěru práce pak nabízí diskuzi, kde je vše shrnuto a diskutováno tak, že dochází ke konkrétním poznatkům. | cze |
dc.format | 92 s. (136 472 znaků) | |
dc.format | 92 s. (136 472 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | syndrom CAN | cze |
dc.subject | deprivace | cze |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | případová studie | cze |
dc.subject | Art Therapy | eng |
dc.subject | Syndrome CAN | eng |
dc.subject | Deprivation | eng |
dc.subject | Art products | eng |
dc.subject | Case Study | eng |
dc.title | Specifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN) | cze |
dc.title.alternative | Specifics of the art therapeutical work with young children in the institutional education (with a focus on early deprivation and CAN syndrome) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47818 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of these bachelor thesis is introducing to the reader the theme of art therapy with the children with syndrome CAN in the environment of children´s home. Children with the syndrome CAN have specific needs based on the deprivation and attachment disorder which is introduced in the empirical part of these theses. In the empirical part, the author of this theses is introducing the theoretical support which is necessary for understanding the whole theme connected with syndrome CAN and the manifestation of behavior based on the syndrome CAN. In the research part of the theses the author presents two Case Study based on the Art Therapy work with the children clients. In the Case Study are displayed specific symptoms and manifestation of disorders which we can observe in the art products of these children with syndrome CAN. In the end of this theses is Discussion where the author discus conclusions and is looking for some summarizing and final thought. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |