Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorVávrová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:10:45Z
dc.date.available2021-12-08T12:10:45Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33338
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je obeznámit čtenáře s problematikou arteterapie s dětmi trpícími syndromem CAN v prostředí dětského domova se školou. Děti trpící touto poruchou, kterou se zároveň zabývá teoretická část této práce, mají specifické problémy vycházející z deprivace a raného traumatu. V teoretické části autorka práce předestírá nezbytně nutnou teorii pro pochopení celého tématu týkajícího se syndromu CAN a projevu s ním spojených. V praktické části této práce pak autorka prezentuje dvě podrobné kazuistické studie založené na její arteterapeutické práci s dětskými klienty. V kazuistických studiích jsou ukázány specifické symptomy a projevy, které jsou spojeny se syndromem CAN a zobrazují se ve výtvarné tvorbě dětí. V závěru práce pak nabízí diskuzi, kde je vše shrnuto a diskutováno tak, že dochází ke konkrétním poznatkům.cze
dc.format92 s. (136 472 znaků)
dc.format92 s. (136 472 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectsyndrom CANcze
dc.subjectdeprivacecze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectpřípadová studiecze
dc.subjectArt Therapyeng
dc.subjectSyndrome CANeng
dc.subjectDeprivationeng
dc.subjectArt productseng
dc.subjectCase Studyeng
dc.titleSpecifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN)cze
dc.title.alternativeSpecifics of the art therapeutical work with young children in the institutional education (with a focus on early deprivation and CAN syndrome)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47818
dc.description.abstract-translatedThe aim of these bachelor thesis is introducing to the reader the theme of art therapy with the children with syndrome CAN in the environment of children´s home. Children with the syndrome CAN have specific needs based on the deprivation and attachment disorder which is introduced in the empirical part of these theses. In the empirical part, the author of this theses is introducing the theoretical support which is necessary for understanding the whole theme connected with syndrome CAN and the manifestation of behavior based on the syndrome CAN. In the research part of the theses the author presents two Case Study based on the Art Therapy work with the children clients. In the Case Study are displayed specific symptoms and manifestation of disorders which we can observe in the art products of these children with syndrome CAN. In the end of this theses is Discussion where the author discus conclusions and is looking for some summarizing and final thought.eng
dc.date.accepted2017-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam