Využití mobilních zařízení při výuce
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je zjištění situace na základních školách, co se týče využití mobilních zařízení při výuce. Zmapoval jsem za pomoci mnohonásobné
případové studie přístup škol v rámci Jihočeského kraje k mobilním zařízením jako jsou mobilní telefony a tablety. Průzkum probíhal mezi mnou, autorem této
bakalářské práce, a určitým učitelem dané školy, kdy já prováděl hloubkový
rozhovor. Výstupem z rozhovoru jsou poznámky výzkumníka, nebo prioritně (při
souhlasu učitele) v podobě audio nahrávky pro větší autentičnost. Ze získaných informací jsem zjistil, zda ve skutečnosti dochází k omezení využití zařízení při výuce. Poté došlo k porovnání tohoto opatření vzhledem ke školnímu řádu, o který jsem se taktéž zajímal. Dalším přínosem je objevení faktorů, které tvoří učitelovo rozhodnutí. V teoretické části uvedu příklady vhodného využití mobilních zařízení ve výuce a jeho přínosy. Vše vychází z nasbíraných informací z praktické části nebo ze získaných vědomostí z literatury.