dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Doležalová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33307 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je analyzovat výchovu, vzdělávací i logopedickou podporu dívky s vývojovou dysfázií a to od narození do 10 let. Práce odkrývá i problémy a příklady dobré praxe. Teoretická část se zabývá vývojovou dysfázií její terminologií, symptomatologií, etiologií, diagnostikou a terapií, dále také možnostmi vzdělávání dětí s touto vadou. Obsahem praktické části je případová studie dívky, která navštěvovala běžnou mateřskou školu a nyní se vzdělává v běžné základní škole. Studie je zaměřena na konkrétní projevy vývojové dysfázie, logopedickou intervenci, podporu rodiny a vzdělávacích zařízení. Odkrývá problémy, které ve vývoji dívky nastaly, i jejich řešení. | cze |
dc.format | 55 | |
dc.format | 55 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vývojová dysfázie | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | logopedická péče. | cze |
dc.subject | Developmental dysphasia | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | speech therapy. | eng |
dc.title | Podpora dítěte s vývojovou dysfázií do 10 let věku | cze |
dc.title.alternative | Support of a Child with Specific Language Impairment up to 10 Years | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47687 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is analysis of upbringing, education and speech therapy support of the girl with developmental dysphasia from birth up to 10 birthday. thesis reveal problems and good examples of practice. In theoretical chapter.will be composed developmental dysphasia, its terminology, sympatology etiology, diagnosis and therapy, further also options of education of chirldren with this dysfunction. In practical chapter will be composedcase study of the girl, which visited normal kindergarden school and now is integrated in normal elementary school. In thesis will be describe manifestations of developmental dysphasia, speech therapy intervention, support of the family and educatioanl institution. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |