• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vztah mezi mírou motivace a dosaženými výsledky v procesu vzdělávání dospělých

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.553Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.575Mb)
    Průběh obhajoby práce (190.4Kb)
    Datum
    2017
    Autor
    Tichá, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce je zaměřena především na problematiku motivace k profesnímu vzdělávání dospělých a jejího vlivu na samotné výsledky vzdělávání, konkrétně ve znalostech kancelářské aplikace MS Excel. Teoretická část této práce je věnována problematice vzdělávání dospělých a jejich motivací ke vzdělávání v obecné rovině. Dominantní prostor v práci je pak věnován osobnosti lektora vzdělávání dospělých, jeho schopnostem a kompetencím. V neposlední řadě je v teoretické části práce předestřena čtenářům i otázka možného vlivu lektora na samotný výsledek vzdělávání. Praktická část práce se opírá o dotazníkové šetření a testování znalostí účastníků vzdělávání programem GEDU. V dotazníkovém šetření je zjišťována vstupní motivace účastníků ke vzdělávání a možnost využití získaných znalostí v praxi. Respondenti jsou také dotazováni na míru subjektivního posunu ve znalostech v souvislosti s motivací lektora. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda v průběhu školení nastává posun ve znalostech účastníka výzkumu, kdy původní znalosti kancelářské aplikace MS Excel nejsou důležité. Závěrečná část práce je věnována shrnutí výsledků výzkumu, kdy je dokládáno, jak účastník výzkumu vnímá lektora a jak vysokou subjektivně pociťuje motivaci ze strany osobnosti lektora v souvislosti s ostatními motivačními faktory. Dále je dokumentována subjektivní i skutečná míra posunu účastníků ve znalostech a vědomostech MS Excel.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33291
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV