Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorČurdová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:52Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:52Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33262
dc.description.abstractVideotechnika je pro děti atraktivní, lze ji tedy využít jako prostředníka pro podnícení dětského zájmu o artificiální hudbu. Bakalářská práce nabízí čtyři filmové vizuální opory k této hudbě a plán jejich využití v mateřské škole. Popisuje zkušenosti, které byly při ověřování programu v mateřské škole získány.cze
dc.format50. stran (69 591 znaků)
dc.format50. stran (69 591 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectvizualizacecze
dc.subjectposlech hudbycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectPreschool educationeng
dc.subjectvisualizationeng
dc.subjectlistening to musiceng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleVyužití vizualizace při poslechu hudby v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe Application of Visualisation while Listening to Music in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47368
dc.description.abstract-translatedVideo technique is attractive for children, it can be used as a mediator to provoke the child interest in artificial music. This bachelor thesis proposes four visual concepts to this kind of music and a plan of its application in kindergarten. It describes experience gained from the experiment performed in the kindergarten.eng
dc.date.accepted2017-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam