dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Munduchová, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33261 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory předškolních pedagogů na jejich připravenost na inkluzivní vzdělávání. Má práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývám problematikou, kdo je předškolní pedagog, jeho osobností, jaké by měl splňovat profesní kompetence, kvalifikační předpoklady a přípravou předškolních pedagogů k edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zpracovávám pojmy integrace a inkluze, porovnávám je a zjišťuji podmínky k úspěšné integraci a inkluzi. Dále definuji dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, zmiňuji se o individuálním vzdělávacím plánu, o službách poradenských zařízení a o náplni činnost školního speciálními pedagoga. Obsahem praktické části je zpracování názorů předškolních pedagogů o inkluzi a jejich připravenosti na inkluzivní vzdělávání. | cze |
dc.format | 64s. (106 535 znaků) | |
dc.format | 64s. (106 535 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní pedagog | cze |
dc.subject | dítě se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inclusive education | eng |
dc.subject | a preschool teacher | eng |
dc.subject | a child with the special educational needs | eng |
dc.title | Připravenost předškolních pedagogů na inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Preparedness of preschool teachers for inclusive education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47305 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to find out opinions of preschool teachers on their preparedness for inclusive education. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on a preschool teacher and their character, professional competences and qualification requirements that they should meet and obtain. It also deals with preparation of preschool teachers for education of children with special educational needs. The theoretical part also defines and compares the terms integration and inclusion and inquires successful conditions for both integration and inclusion. Furthermore, this bachelor thesis explains who a child with special educational needs is; discusses individual educational plan, services of counselling centers and overall work duties of special education teacher.
The aim of the practical part is to compare opinions of preschool teachers about inclusion and their preparedness for inclusive education. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |