dc.contributor.advisor | Nota, Josef | |
dc.contributor.author | Dudková, Edita | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:47Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33258 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem BP je zjišťování individuálních výchovně vzdělávacích norem u dětí předškolního věku v běžných mateřských školách z pohledu pedagogů předškol.vzdělávání a jejich rodičů.V teoretické části jsou popsány základní pojmy a definice pro hlubší vhled do problematiky. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum, zjišťující výchovný postoj a chápání dítěte předškolního věku z pohledu rodičů a pedagogů předš.dětí. Součástí práce je realizace výzkumu na základě kvalitativních nástrojů: rozhovory s předškolními pedagogy běžných MŠ a rodiči předškolních dětí, jako potřebný materiál k následné analýze. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | osobnost dítěte předškolního věku | cze |
dc.subject | osobnost pedagoga předškolní výchovy | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | preschool child´s personality | eng |
dc.subject | preschool teacher´s personality | eng |
dc.title | Pohled na výchovu předškolního dítěte očima dnešních rodičů a pedagogů | cze |
dc.title.alternative | Upbringing and education of preschool children through today teacher's and parent's look | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47217 | |
dc.description.abstract-translated | The main object of this bachelor thesis is to find individual - educational and standards in preschool children in usual kindergarten from the point of view of preschool educators and their parents. The teoretical part describes the basic concepts and definitions for a deeper insight into the given issue. The practical part consists of qualitative research, identifying the educational attitude and understanding of the preschol child from the point of view of parents and pre-school educators in usual kindergartens and parents of preschool children as a necessary material for subsequent analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |