Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorDrátovská, Viktorie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:16Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33231
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou slušnosti z pohledu různých věkových generací. Cílem je zjistit, jaký mají pohled na slušnost různé skupiny a dále porovnávat názory mezi sebou. Také se snaží zjistit možné příčiny odlišnosti názorů. V teoretické části jsou obsaženy definice pojmů, které jsou spjaté s danou tématikou. Objevují se zde proto pojmy jako etika, morálka, etiketa, zdvořilost či deviantní chování. Praktická část byla realizována pomocí strukturovaných rozhovorů, které následně byly zpracovány kvantitativně, graficky pro lepší orientaci. V diskuzi jsou výsledky konfrontovány s vývojovou psychologií, kde jsou popsány možné příčiny, které vedly respondenty k jejich odpovědím. Závěr práce obsahuje shrnutí obou částí. V přílohách se vyskytují odpovědi respondentů všech věkových skupin.cze
dc.format48
dc.format48
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectetikacze
dc.subjectetiketacze
dc.subjectmorálkacze
dc.subjectslušnostcze
dc.subjectethicseng
dc.subjectetiquetteeng
dc.subjectmoralityeng
dc.subjectpolitenesseng
dc.titleSlušnost z pohledu čtyř generacícze
dc.title.alternativePoliteness from point of view of four generationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46861
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with a view on politeness in different age groups. The purpose is to find out how different age generations look at politeness and then compare all opinions between themselves. Also tries to figure out possible reason of difference all opinions. Definitions of basic ideas as ethics, morality, etiquette, politeness or deviant behavior are explained in theoretical part. Practical part is realized through interviews which were utilized quantitatively and graphically for better orientation. In discuss are results of interview compared to development psychology, where can be found all possible causes which led participators to specific opinion. Conclusion of the thesis contains recapitulation of both parts. Attachment includes all specific answers of different age generations.eng
dc.date.accepted2017-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam