Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorCmíralová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:12Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:12Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33227
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměří na rodinnou výchovu dětí, které navštěvují mateřskou školu s respektujícím přístupem. Teoretická část zpracovává téma výchovy, vlivů na výchovu, výchovných stylů. Definuje také rodinnou a institucionální výchovu. Přibližuje dva současné trendy výchovy a to Respektující výchovu a Nevýchovu. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu, který je realizován formou dotazníku. Dotazník mapuje výchovné postoje a styly v konkrétních rodinách dětí, které navštěvují školku uplatňující respektující přístup, sleduje případné shody či výrazné rozdíly mezi školní a rodinnou výchovou v přístupu k dítěti.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovné stylycze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectinstitucionální výchovacze
dc.subjectrespektující přístupcze
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational styleseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectinstitutional educationeng
dc.subjectrespectful approacheng
dc.titleRodinná výchova dítěte navštěvujícího MŠ s respektujícím přístupemcze
dc.title.alternativeFamilian raising of a child attending a kindergarten employing a respectful approacheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46854
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis is focused on the education of children within families, whose children are attending a nursery school with a respectful approach. The theoretical part deals with the topics of education, influences on education and educational manners. It defines family and institutional education as well. It approaches two current educational trends: respectful education and non-education. The practical part presents results of the quantitative research realized in the form of questionnaire. The questionnaire itself plots educational attitudes and manners in particular families, whose children are attending a nursery school with a respectful approach, and it observes the potential similarities or significant differences between school and family education in approach to the child as well.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam