dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Boučková, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:08Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33224 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce jsou rozdíly českých a německých mateřských škol z pohledu rodičů. Dále se zaměřuje na rozdíly z hlediska kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání platných v České republice a v Bavorsku. Hlavním cílem bakalář-ské práce je porovnat zkušenosti několika rodin se způsobem práce českých a bavor-ských mateřských škol, najít rozdíly mezi nimi a pokusit se je pomocí kurikulárních do-kumentů objasnit. V teoretické části je nastíněn vznik předškolních vzdělávacích institu-cí na území dnešního Bavorska a České republiky. Dále jsou zde uvedeny hlavní kuriku-lární dokumenty, podle kterých se tyto instituce řídí. Praktická část bakalářské práce je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu skládajícího se z rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | bavorské mateřské školy | cze |
dc.subject | české mateřské školy | cze |
dc.subject | komparativní analýza | cze |
dc.subject | předškolní vzdě-lávání | cze |
dc.subject | vzdělávací program | cze |
dc.subject | Bavarian kindergarten | eng |
dc.subject | Czech kindergarten | eng |
dc.subject | comparative analysis | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | education program | eng |
dc.title | Rozdíly českých a německých mateřských škol očima rodičů | cze |
dc.title.alternative | Differences between Czech and German kindergartens from a parent's perspective | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46850 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of this thesis are the differences between Czech and German kindergartens from the parents perspective. It also focuses on differences in terms of curricula for preschool education in force in the Czech Republic and Bavaria. The main aim of the thesis is to compare the experiences of several families from the work of Czech and Bavarian kindergartens, find the differences between them and try to clarify through school curricula. The theoretical part outlines the emergence of pre-school education-al institutions in today's Bavaria and the Czech Republic. Furthermore, there are major curricular documents, according to which these institutions are governed. The practi-cal part is developed by qualitative research consisting of interviews, observation and document analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |