dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Bukačová, Iva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33220 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Čarovné obrázky" analyzuje práci s didaktickou pomůckou stejného názvu. Práce obsahuje teoretický vhled do problematiky emocí a emoční inteligence. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se na svém počátku zabývá vznikem obrázkové pomůcky a provedením prvotního předvýzkumu, jehož cílem je zjistit, zda budoucí série karet bude mít konkrétní či abstraktní podobu. Dále následuje popis využití "Čarovných obrázků" v praxi, konkrétně v kolektivu dětí od 3 do 7 let (mateřské škole a mateřském centru.). Závěrem je uvedeno zhodnocení a potvrzení životaschopnosti navrhované pomůcky. Součástí práce je videozáznam. | cze |
dc.format | 51 s. (80 000 znaků). | |
dc.format | 51 s. (80 000 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Emoce | cze |
dc.subject | Emoční inteligence | cze |
dc.subject | Mateřská škola | cze |
dc.subject | Předškolní věk | cze |
dc.subject | Didaktická pomůcka | cze |
dc.subject | Obličej | cze |
dc.subject | Didaktická pomůcka | cze |
dc.subject | Čarovné obrázky | cze |
dc.subject | Emotion | eng |
dc.subject | Emotional Intelligence | eng |
dc.subject | Kindergarten | eng |
dc.subject | Preschool Age | eng |
dc.subject | Teaching aids | eng |
dc.subject | Face | eng |
dc.subject | Didactic tool | eng |
dc.subject | Charming pictures | eng |
dc.title | "Čarovné obrázky" - rozvoj emoční inteligence u předškolních dětí | cze |
dc.title.alternative | "Charming pictures" - development of emotional intelligence in preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46845 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis "Charming pictures" analyzes the work of a didactic tool of the same name. Thesis contains a theoretical insight into emotions and emotional intelligence. The theoretical part is followed by a practical part. This section describes the emergence of "charming images" and their final, concrete form. This chapter is followed by a chapter describing the practical use of "magical images" in practice (team 3-7 children) kindergarten and maternity center. The work includes video. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |