Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorBukačová, Iva
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:04Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:04Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33220
dc.description.abstractBakalářská práce "Čarovné obrázky" analyzuje práci s didaktickou pomůckou stejného názvu. Práce obsahuje teoretický vhled do problematiky emocí a emoční inteligence. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se na svém počátku zabývá vznikem obrázkové pomůcky a provedením prvotního předvýzkumu, jehož cílem je zjistit, zda budoucí série karet bude mít konkrétní či abstraktní podobu. Dále následuje popis využití "Čarovných obrázků" v praxi, konkrétně v kolektivu dětí od 3 do 7 let (mateřské škole a mateřském centru.). Závěrem je uvedeno zhodnocení a potvrzení životaschopnosti navrhované pomůcky. Součástí práce je videozáznam.cze
dc.format51 s. (80 000 znaků).
dc.format51 s. (80 000 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEmocecze
dc.subjectEmoční inteligencecze
dc.subjectMateřská školacze
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectDidaktická pomůckacze
dc.subjectObličejcze
dc.subjectDidaktická pomůckacze
dc.subjectČarovné obrázkycze
dc.subjectEmotioneng
dc.subjectEmotional Intelligenceeng
dc.subjectKindergarteneng
dc.subjectPreschool Ageeng
dc.subjectTeaching aidseng
dc.subjectFaceeng
dc.subjectDidactic tooleng
dc.subjectCharming pictureseng
dc.title"Čarovné obrázky" - rozvoj emoční inteligence u předškolních dětícze
dc.title.alternative"Charming pictures" - development of emotional intelligence in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46845
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis "Charming pictures" analyzes the work of a didactic tool of the same name. Thesis contains a theoretical insight into emotions and emotional intelligence. The theoretical part is followed by a practical part. This section describes the emergence of "charming images" and their final, concrete form. This chapter is followed by a chapter describing the practical use of "magical images" in practice (team 3-7 children) kindergarten and maternity center. The work includes video.eng
dc.date.accepted2017-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam