dc.contributor.advisor | Švejdová, Hana | |
dc.contributor.author | Jankovská, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33214 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. V teoretické části poukazuje na vývojová specifika dětí v období staršího batolecího věku a dětí mladšího předškolního věku, včetně porovnání rozdílu jejich potřeb a vývojových zvláštností. Dále vymezuje podmínky vzdělávání, které je nutné v případě vzdělávání dětí dvouletých v mateřských školách vytvořit. Praktická část přináší elementární metodiku pro práci s dětmi této věkové skupiny, včetně zaměření na vstup dítěte do mateřské školy. Cílem bakalářské práce je poukázat na specifika práce s dvouletými dětmi v mateřské škole. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dvouleté děti | cze |
dc.subject | vývojové zvláštnosti | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | podmínky vzdělávání | cze |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | volná hra | cze |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | návyky | cze |
dc.subject | osobnost učitelky | cze |
dc.subject | two years old children | eng |
dc.subject | developmental special features | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | the definny conditions of education | eng |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | free game | eng |
dc.subject | movement | eng |
dc.subject | habits | eng |
dc.subject | the personality of the teacher | eng |
dc.title | Zařazení dvouletých dětí do mateřské školy a specifika práce s touto věkovou skupinou | cze |
dc.title.alternative | Incorporating two-year-old children into kindergarten and the specifics of working with this age group | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46816 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of this bachelor thesis is about the inclusion of two years old children into kindergarten. The theoretical part points out the developmental specifications of the older toddlers and younger school children including comparing the difference between them, their needs and individual developmental special features. The next part explains the definny conditions of education which is critical to include in the education of two years children into kindergarten. The practical part is the execution of elementary methodology for working with children in this age group including the focus on the entry of such children into kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |