Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejdová, Hana
dc.contributor.authorJankovská, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:58Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:58Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33214
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. V teoretické části poukazuje na vývojová specifika dětí v období staršího batolecího věku a dětí mladšího předškolního věku, včetně porovnání rozdílu jejich potřeb a vývojových zvláštností. Dále vymezuje podmínky vzdělávání, které je nutné v případě vzdělávání dětí dvouletých v mateřských školách vytvořit. Praktická část přináší elementární metodiku pro práci s dětmi této věkové skupiny, včetně zaměření na vstup dítěte do mateřské školy. Cílem bakalářské práce je poukázat na specifika práce s dvouletými dětmi v mateřské škole.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdvouleté děticze
dc.subjectvývojové zvláštnosticze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpodmínky vzdělávánícze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectvolná hracze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectnávykycze
dc.subjectosobnost učitelkycze
dc.subjecttwo years old childreneng
dc.subjectdevelopmental special featureseng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectthe definny conditions of educationeng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectfree gameeng
dc.subjectmovementeng
dc.subjecthabitseng
dc.subjectthe personality of the teachereng
dc.titleZařazení dvouletých dětí do mateřské školy a specifika práce s touto věkovou skupinoucze
dc.title.alternativeIncorporating two-year-old children into kindergarten and the specifics of working with this age groupeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46816
dc.description.abstract-translatedThe theme of this bachelor thesis is about the inclusion of two years old children into kindergarten. The theoretical part points out the developmental specifications of the older toddlers and younger school children including comparing the difference between them, their needs and individual developmental special features. The next part explains the definny conditions of education which is critical to include in the education of two years children into kindergarten. The practical part is the execution of elementary methodology for working with children in this age group including the focus on the entry of such children into kindergarten.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam