dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Hurych Hájková, Radka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:55Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33211 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá zkušenostmi rodičů dětí s PAS při předškolním vzdělávání v časovém rozmezí dvaceti let. Teoretická část poskytuje základní informace o rodině jako takové, o specifikách rodin dětí s postižením, dětí s PAS. Je zde uvedena historie, typy a projevy autismu, dále se práce zabývá inkluzí a vzájemnou komunikací mezi učitelkami mateřských škol a rodiči dětí s PAS. Praktická část uvádí použité metody kvalitativního výzkumu při zjišťování informací od rodičů a učitelek mateřských škol a jsou zde prezentovány výsledky rozhovorů. | cze |
dc.format | 56 | |
dc.format | 56 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | autismus | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | autism | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.title | Zkušenosti rodičů dětí s poruchou autistického spektra s přijetím do mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Experiences of Parents of Children with Autistic Spectrum Disorders with Admission to Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46810 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the experience of parents of autistic children with a preschool education over twenty years. The theoretical part provides basic information about specific families with children with disabilities - children with autism. The background is introduced with the types and symptoms of autism, going on to deal with issues surrounding inclusion and mutual communication between kindergarten teachers and parents of children with autism. The practical part includes qualitative research methods used in obtaining information from parents and teachers in kindergartens and presents the results of these interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |