dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Šimková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33209 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá otázkou vztahu předškolních dětí k výtvarnému
umění 19. a 20. století. Teoretická část je zaměřena na význam emocí při výtvarné
tvorbě předškolních dětí a rovněž na význam umění pro formování emocionálních
složek osobnosti člověka. Praktická část se zabývá inspirativní hodnotou děl moderního umění k vlastní výtvarné činnosti dětí ve věku 3-6 let a jejich senzitivitou k vnímání hodnotných děl výtvarného umění. Práce obsahuje také vlastní poznatky metodického přístupu v rovině emotivního naladění dětí před samotnou výtvarnou činností. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | emocionalita | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | umělecké výtvarné dílo | cze |
dc.subject | naladění | cze |
dc.subject | výtvarná tvorba | cze |
dc.subject | Emotionality | eng |
dc.subject | attunement | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | artistic artwork | eng |
dc.subject | art creation | eng |
dc.title | Vztah předškolních dětí k výtvarnému umění | cze |
dc.title.alternative | Relationship preschool children to fine art | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46788 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the question of the relation of pre-school children to the art of the 19th and 20th centuries. The theoretical part focuses on the importance of emotions in the visual creation of preschool children as well as on the importance of art for the formation of the emotional components of the personality of man. The practical part deals with the inspirational value of works of modern art to their own art activities of children aged 3-6 and their sensitivity to the perception of valuable works of fine arts. Work also includes its own knowledge of the methodological approach in the plane of emotional attunement of children before the actual artistic activities. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |