Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorŠimková, Simona
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:53Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:53Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33209
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou vztahu předškolních dětí k výtvarnému umění 19. a 20. století. Teoretická část je zaměřena na význam emocí při výtvarné tvorbě předškolních dětí a rovněž na význam umění pro formování emocionálních složek osobnosti člověka. Praktická část se zabývá inspirativní hodnotou děl moderního umění k vlastní výtvarné činnosti dětí ve věku 3-6 let a jejich senzitivitou k vnímání hodnotných děl výtvarného umění. Práce obsahuje také vlastní poznatky metodického přístupu v rovině emotivního naladění dětí před samotnou výtvarnou činností.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemocionalitacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectumělecké výtvarné dílocze
dc.subjectnaladěnícze
dc.subjectvýtvarná tvorbacze
dc.subjectEmotionalityeng
dc.subjectattunementeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectartistic artworkeng
dc.subjectart creationeng
dc.titleVztah předškolních dětí k výtvarnému uměnícze
dc.title.alternativeRelationship preschool children to fine arteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46788
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the question of the relation of pre-school children to the art of the 19th and 20th centuries. The theoretical part focuses on the importance of emotions in the visual creation of preschool children as well as on the importance of art for the formation of the emotional components of the personality of man. The practical part deals with the inspirational value of works of modern art to their own art activities of children aged 3-6 and their sensitivity to the perception of valuable works of fine arts. Work also includes its own knowledge of the methodological approach in the plane of emotional attunement of children before the actual artistic activities.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam