Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorKoubová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:50Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:50Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33206
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vývoj řeči u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním období. V teoretické části je popsán vývoj řeči v předškolním období, faktory ovlivňující rozvoj řeči, narušená komunikační schopnost a narušený vývoj řeči. Hlavním tématem teoretické části je vývojová dysfázie, její etiologie, charakteristické znaky, diferenciální diagnostika a možnosti terapie. Dále jsou popsány dopady vývojové dysfázie na dítě, jeho osobnost a na jeho rodinu. Praktická část práce se zabývá posouzením úrovně řečových schopností sedmi vybraných dětí v logopedické třídě mateřské školy. Dílčí cíl práce je mapování vývoje v dalších oblastech (paměti, vizuomotorické koordinaci a zrakové analýze a syntéze), které jsou z důvodu vývojové dysfázie narušeny. Tato část se opírá o čtyři krátké diagnostické úkoly, analýzu dokumentů dětí a deníku učitelek. Výsledná data jsou zaznamenána do kazuistik, tabulek a zhodnocena formou odpovědí na výzkumné otázky.cze
dc.format68 s. (94952 znaků)
dc.format68 s. (94952 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdiferenciální diagnostikacze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectopožděný vývoj řečicze
dc.subjectvývoj řečicze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectDifferential diagnosticseng
dc.subjectimpaired communication abilityeng
dc.subjectdelayed speech developmenteng
dc.subjectspeech developmenteng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.titleVývoj jazykových dovedností u dětí s logopedickou vadoucze
dc.title.alternativeThe Development of communication skills in children with logopedics defecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46781
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on speech development in children with developmental dysphasia in pre-school period. In the theoretical part are described the development of speech in the preschool period, factors influencing speech development, impaired communication ability and impaired speech development. The main theme of the theoretical part is developmental dysphasia, its etiology, characteristic features, differential diagnosis and therapies. Further, this part of thesis describes effects of developmental dysphasia on the child, his personality and his family. The practical part of this thesis deals with the assessment of the level of speech skills of seven selected children in the logopedic class of kindergarten. The partial goal of the thesis is mapping of development in other areas (memory, visomotor coordination and visual analysis and synthesis) that are disturbed because of developmental dysphasia. This section is based on four short diagnostic tasks, analysis of children's papers and teacher's diary. The resulting data is recorded in case reports, tables and evaluated in response to research questions.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam