Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTobias Samohejlová, Marie
dc.contributor.authorKopuncová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:46Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:46Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33202
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit environmentální program pro děti se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám problematikou dítěte předškolního věku, jeho charakteristikou a schopnostmi. Další kapitola je zaměřena na sluch a to především na dopad sluchového postižení na vývoj dítěte. Poslední úsek teoretické části tvoří vymezení environmentální výchovy a její začlenění do předškolního vzdělávání. V praktické části vytvářím environmentální program, který je určen pro děti se sluchovým postižením i pro děti intaktní. Program je následně realizován a zhodnocen.cze
dc.format51 s. (64 644 znaků).
dc.format51 s. (64 644 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjecthearing diabilitieseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleProgram environmentální výchovy pro děti se sluchovým postiženímcze
dc.title.alternativeProgram educating children with a hearing disability about the environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46769
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to create a program educating children with hearing disabilities about environmental issues. The thesis is split into two sections a theoretical section and a practical section. In the theoretical section the issue and topic of children in a pre school age, their characteristics and abilities arev analyzed. The following chapter is focused on hearing and most importantly the effect of hearing disabilities on the development of a child. The last section of the theoretical part is focused on environmental programs and upbringing and their implementation into pre school education. The practical section of the thesis consists of how and based on what the experimental environmental curriculum program for pre school children with hearing disabilities was created. The program was then carried out with subsequent results analysis.eng
dc.date.accepted2017-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam