dc.contributor.advisor | Tobias Samohejlová, Marie | |
dc.contributor.author | Kopuncová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33202 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvořit environmentální program pro děti se sluchovým postižením. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám problematikou dítěte předškolního věku, jeho charakteristikou a schopnostmi. Další kapitola je zaměřena na sluch a to především na dopad sluchového postižení na vývoj dítěte. Poslední úsek teoretické části tvoří vymezení environmentální výchovy a její začlenění do předškolního vzdělávání. V praktické části vytvářím environmentální program, který je určen pro děti se sluchovým postižením i pro děti intaktní. Program je následně realizován a zhodnocen. | cze |
dc.format | 51 s. (64 644 znaků). | |
dc.format | 51 s. (64 644 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | hearing diabilities | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Program environmentální výchovy pro děti se sluchovým postižením | cze |
dc.title.alternative | Program educating children with a hearing disability about the environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46769 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to create a program educating children with
hearing disabilities about environmental issues. The thesis is split into two sections a theoretical section and a practical section. In the theoretical section the issue and topic of children in a pre school age, their characteristics and abilities arev analyzed. The following chapter is focused on hearing and most importantly the effect of hearing disabilities on the development of a child. The last section of the theoretical part is focused on environmental programs and upbringing and their implementation into pre school education. The practical section of the thesis consists of how and based on what the experimental environmental curriculum program for pre school children with hearing disabilities was created. The program was then carried out with subsequent results analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |