Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKimrová, Bohuslava
dc.contributor.authorZemanová, Dana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:44Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:44Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33200
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na sledování rozvoje tvořivosti dětí předškolního věku. Práce je pojata jako teoreticko empirická. Cílem práce je určit, jak se v závislosti na systematické práci s keramickou hlínou rozvíjí tvořivost a fantazie předškolních dětí. Dále si dává za cíl zjistit možnosti využití práce s keramickou hlínou, ověřuje její vzdělávací zisky a přínosy z této výtvarné činnosti u dětí předškolního věku. V teoretické části je probrán současný pohled na tvořivost, vývoj dítěte v souvislosti s tvořivostí, využití Rámcově vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání ve výtvarných činnostech a seznámení projektovou výukou a tvorbou projektu. Empirická část si pak dává za cíl prověřit, jak se u dětí předškolního věku rozvíjí tvořivost v závislosti na systematické práci s keramickou hlínou a jaké má tato činnost další vzdělávací přínosy. Za tímto účelem je vypracován a vyhodnocen výtvarný projekt pro děti předškolního věku. Ve výzkumné části jsou vyhodnoceny rozhovory s respondenty, zapojenými do projektu, které mapují možnosti využití práce s keramickou hlínou.cze
dc.format104 s. (163 123 znaků)
dc.format104 s. (163 123 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTvořivostcze
dc.subjectkreativitacze
dc.subjectfantaziecze
dc.subjectinteligencecze
dc.subjectpráce s keramickou hlínoucze
dc.subjectvýtvarný projektcze
dc.subjectCreativityeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectfantasyeng
dc.subjectintelligenceeng
dc.subjectwork with ceramic clayeng
dc.subjectart projecteng
dc.titlePráce s keramickou hlínou a její vzdělávací přínos pro předškolní děti.cze
dc.title.alternativeCeramics and educational benefits for preschool children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46755
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on monitoring the development of the creativity of pre-school age children. The thesis is conceived as theoretically - empirical. The aim of the thesis is to determine how the creativity and the fantasy of the pre-school children develops, depending on the systematic work with ceramic clay. It also aims to find out the possibilities of using the work with ceramic clay, verifies its educational gains and benefits from this art activity in pre-school children. The theoretical part deals with the contemporary view of creativity, the development of the child in relation to creativity, the use of the Framework Educational Program of pre-school education in visual arts activities and the familiarization with project teaching and project creation. The empirical part then aims at examining how creativity develops in pre-school children, depending on the systematic work with ceramic clay, and how this activity has further educational benefits. For this purpose, an art project for preschool children is developed and evaluated. In the research part, interviews with the respondents involved in the project, which map the possibilities of using the work with ceramic clay, are evaluated.eng
dc.date.accepted2017-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam