dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Skalová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33199 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Připravenost předškolních pedagogů na integraci/inkluzi dětí s mentální retardací je ve své teoretické části rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky o osobnosti dětí s mentální retardací. Druhá kapitola se věnuje výchově a vzdělávání dětí s mentální retardací a podrobněji přibližuje historické souvislosti v této oblasti. Poslední třetí kapitola teoretické části vysvětluje pojmy integrace a inkluze. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumného šetření. Snažila jsem se zjistit, jestli se učitelé v běžných mateřských školách cítí být připraveni na inkluzi dětí s mentální retardací. Pro praktickou část jsem zvolila kvalitativní šetření. Pro sběr dat byly zvoleny polostrukturované rozhovory. | cze |
dc.format | 62 s. (98 018 znaků) | |
dc.format | 62 s. (98 018 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mentální retardace | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | výchova a vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní pedagog | cze |
dc.subject | Mental retardation | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | upbringing and education | eng |
dc.subject | pre-school pedagogue | eng |
dc.title | Připravenost předškolních pedagogů na integraci/inkluzi dětí s mentální retardací | cze |
dc.title.alternative | Preparedness pre-school padagogue for integration/inclusion of children with mental retardation | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46736 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor's work title Preparedness pre-school pedagogue for integration/inclusion of children with Mental Retardation is divided to three parts in its theoretical chapters. First chapter summarizes the knowledge about the children with mental retardation. Second chapter is about how to raise and educate the children with mental retardation and in this field the chapter approaches historical contexts in details. Last theoretical chapter explains the concept of the intergartion and inclusion. Practical part shows the results of the investigative surveys. I was trying to find out, if the teachers at ordinary nursery schools are ready for inclusion of the children with mental retardation. I have chosen qualitative survey for a practical part. Methods of gathering the facts were chosen as half structured interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |