Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorSkalová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:43Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:43Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33199
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Připravenost předškolních pedagogů na integraci/inkluzi dětí s mentální retardací je ve své teoretické části rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky o osobnosti dětí s mentální retardací. Druhá kapitola se věnuje výchově a vzdělávání dětí s mentální retardací a podrobněji přibližuje historické souvislosti v této oblasti. Poslední třetí kapitola teoretické části vysvětluje pojmy integrace a inkluze. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumného šetření. Snažila jsem se zjistit, jestli se učitelé v běžných mateřských školách cítí být připraveni na inkluzi dětí s mentální retardací. Pro praktickou část jsem zvolila kvalitativní šetření. Pro sběr dat byly zvoleny polostrukturované rozhovory.cze
dc.format62 s. (98 018 znaků)
dc.format62 s. (98 018 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMentální retardacecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectvýchova a vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectMental retardationeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectupbringing and educationeng
dc.subjectpre-school pedagogueeng
dc.titlePřipravenost předškolních pedagogů na integraci/inkluzi dětí s mentální retardacícze
dc.title.alternativePreparedness pre-school padagogue for integration/inclusion of children with mental retardationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46736
dc.description.abstract-translatedBachelor's work title Preparedness pre-school pedagogue for integration/inclusion of children with Mental Retardation is divided to three parts in its theoretical chapters. First chapter summarizes the knowledge about the children with mental retardation. Second chapter is about how to raise and educate the children with mental retardation and in this field the chapter approaches historical contexts in details. Last theoretical chapter explains the concept of the intergartion and inclusion. Practical part shows the results of the investigative surveys. I was trying to find out, if the teachers at ordinary nursery schools are ready for inclusion of the children with mental retardation. I have chosen qualitative survey for a practical part. Methods of gathering the facts were chosen as half structured interviews.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam