Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStuchlíková, Iva
dc.contributor.authorŽalud, Jakub
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:41Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:41Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33197
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postoji vysokoškolských studentů k akademickému podvádění. Zaměřuje se zejména na samotné postoje studentů a na důvody k těmto postojům. Teoretická část obsahuje pojmy spojené s akademickým podváděním z důvodu lepší orientace v této problematice. V empirické části bylo zkoumáno, jaký postoj mají vysokoškolští studenti k akademickému podvádění. Výzkumný soubor tvořilo 6 respondentů, jednalo se o aktuálně studující vysokoškolské studenty. Z výzkumu vyplývá, že postoje respondentů k akademickému podvádění jsou značně nehomogenní. Důvodem je například rozdílná osobní zkušenost, jistá nepřijatelnost podvádění na základě obecně platných školních norem či samotná osobnost respondenta. Určitá shoda v postoji se mezi respondenty objevuje zejména u situací, které respondenti mají tendenci hodnotit jako závažnější (krádež, zrada důvěry, či krádež duševního vlastnictví). Taktéž se u respondentů objevuje tendence stavět se mírněji k akademickému podvádění, které považují za běžné.cze
dc.format70
dc.format70
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostoje k podváděnícze
dc.subjectakademické podváděnícze
dc.subjectmorální vyvázánícze
dc.subjectmodelové situacecze
dc.subjectattitudes to cheatingeng
dc.subjectacademic cheatingeng
dc.subjectmoral disengagementeng
dc.subjectsample situationseng
dc.titlePostoje vysokoškolských studentů k akademickému podvádění - analýza modelových situací.cze
dc.title.alternativeAttitudes of university students to academic cheating - sample situations analysis.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46708
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis deals with the attitude of university students towards academic cheating. It focuses mainly on student´s attitudes and reasons for these attitudes. The theoretical part contains concepts related to academic cheating for better orientation in this issue. In the empirical part, the attitude of college students towards academic cheating has been investigated. The research group consisted of 6 respondents, currently studying at university. Research shows that respondent´s attitudes to academic cheating are frequently inhomogeneous. This may refer to a different personal experience, to the unacceptability of cheating based on generally valid school standards or to the various personalities of the respondents. Some consensus among respondents appears especially in situations that respondents tend to evaluate as more serious (theft, betrayal of trust or theft of intellectual property). Also, there is a tendency for respondents to react mildly towards academic cheating that is considered to be prevalent.eng
dc.date.accepted2017-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam