Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorSládková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:38Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:38Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33194
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je popis přístupů učitelů k dětem se sluchovým postižením v běžné a speciální mateřské škole. Teoretická část se zabývá klasifikací sluchových vad a jejich diagnostikou. Dále pak procesem edukace, socializace a terapeutickými přístupy v jednotlivých mateřských školách. Praktická část se věnuje srovnání pedagogických metod práce s dítětem se sluchovým postižením v běžné a speciální mateřské škole. Realizované rozhovory s učiteli z obou typů škol analyzují jejich postoje, názory a zkušenosti při výchově a vzdělávání dětí se sluchovým postižením. Cílem je nejen porovnat činnosti pedagogů, ale také popsat a přiblížit dva typy institucí, které poskytují edukaci dětem se sluchovým postižením.cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectběžná mateřská školacze
dc.subjectspeciální mateřská školacze
dc.subjectedukacecze
dc.subjecthearing impairmenteng
dc.subjectregular kindergarteneng
dc.subjectspecial kindergarteneng
dc.subjecteducationeng
dc.titlePřístup učitelů k dítěti se sluchovým postižením v běžné a speciální mateřské školecze
dc.title.alternativeAttitude of teachers to the child with hearing disability in ordinary and special kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46688
dc.description.abstract-translatedThe topic of my bachelor thesis is a description of approaches of teachers towards children with hearing disabilities in a regular and special kindergarten. The theoretical part deals with classification of hearing impairment and their diagnostics. It also deals with a process of education, socialization and therapeutic attitudes in each kindergartens. The practical part compares educational methods of work with a child with hearing impairment in the regular and special kindergarten. The implemented interviews with the teachers from the both types of schools analyse their attitudes, opinions and experiences with education of children with hearing disability. The aim is not only compare activities of the teachers but also to describe and specify in more details the two types of institutions which provide education to the children with hearing impairment.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam