dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Sládková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33194 | |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce je popis přístupů učitelů k dětem se sluchovým
postižením v běžné a speciální mateřské škole. Teoretická část se zabývá klasifikací sluchových vad a jejich diagnostikou. Dále pak procesem edukace, socializace a terapeutickými přístupy v jednotlivých mateřských školách. Praktická část se věnuje srovnání pedagogických metod práce s dítětem se sluchovým postižením v běžné a speciální mateřské škole. Realizované rozhovory s učiteli z obou typů škol analyzují jejich postoje, názory a zkušenosti při výchově a vzdělávání dětí se sluchovým postižením. Cílem je nejen porovnat činnosti pedagogů, ale také popsat a přiblížit dva typy institucí, které poskytují edukaci dětem se sluchovým postižením. | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | běžná mateřská škola | cze |
dc.subject | speciální mateřská škola | cze |
dc.subject | edukace | cze |
dc.subject | hearing impairment | eng |
dc.subject | regular kindergarten | eng |
dc.subject | special kindergarten | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Přístup učitelů k dítěti se sluchovým postižením v běžné a speciální mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Attitude of teachers to the child with hearing disability in ordinary and special kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46688 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of my bachelor thesis is a description of approaches of teachers
towards children with hearing disabilities in a regular and special kindergarten. The theoretical part deals with classification of hearing impairment and their diagnostics. It also deals with a process of education, socialization and therapeutic attitudes in each kindergartens. The practical part compares educational methods of work with a child with hearing impairment in the regular and special kindergarten. The implemented interviews with the teachers from the both types of schools analyse their attitudes, opinions and experiences with education of children with hearing disability. The aim is not only compare activities of the teachers but also to describe and specify in more details the two types of institutions which provide education to the children with hearing impairment. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |