dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Maněnová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33191 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá ujasněním a ukotvením pojmu povinnost ve vztahu k předškolnímu dítěti. Práce je dělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmu povinnost a jeho postavení ve vzdělávacím procesu předškolního dítěte. V praktické části jsou představeny názory dětí na domácí povinnosti dětí, které byly získány kvalitativním výzkumem na toto téma s dětmi ve věku od pěti do sedmi let, dále názory rodičů dotazovaných dětí, které jsou získány výzkumem kvantitativním. Výsledky výzkumů byly porovnány s teoretickými poznatky. Cílem práce je zjistit, jestli mají děti předškolního věku již své "povinnosti" a jaký význam jejich existence či absence dětem přináší. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | důležitost povinnosti | cze |
dc.subject | nevhodné povinnosti | cze |
dc.subject | odměna | cze |
dc.subject | povinnost dítěte | cze |
dc.subject | povinnost v domácnosti | cze |
dc.subject | povinnost | cze |
dc.subject | trest | cze |
dc.subject | vhodné povinnosti | cze |
dc.subject | responsibilities | eng |
dc.subject | punishment | eng |
dc.subject | reward | eng |
dc.subject | household | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.title | Povinnosti dětí v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | Duties of preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46681 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is dealing with clarification and fixation of the concept of responsibility in relation to child in preschool age. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on conceptualization of phenomenon responsibility and its role in the educational process of preschool children. The practical part is presenting the views of children on their home responsibilities. These views were firstly examined through qualitative research, which was done with children of the age among five and seven years. Secondly, through opinions of parents of interviewed children, which were obtained by quantitative research. The results of the researches were compared with the theoretical knowledge. The aim of this work was to find out if children in preschool age do have their responsibilities and what brings the importance of their existence or absence to them. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |