dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Černá, Dana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33187 | |
dc.description.abstract | Ve své práci si kladu za cíl zjistit možnost využití artefiletických činností v předškolním vzdělávání, jež mají vést k rozvoji osobnosti předškolního dítěte. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vývojovou psychologií a charakteristikou předškolního věku ve vztahu s artefiletikou. V kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem se tato část rovněž zaměřuje na artefiletiku jako jednu z možností vzdělávací nabídky v mateřské škole. Praktická část popisuje realizaci artefiletických činností s dětmi z mateřské školy spolu se zaměřením k osobním prožitkům a jejich vyjádření. V závěru jsou shrnuty poznatky z mého výzkumu. | cze |
dc.format | 85 s. | |
dc.format | 85 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | artefiletika | cze |
dc.subject | exprese | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | osobní postoj | cze |
dc.subject | sebehodnocení | cze |
dc.subject | vztahy | cze |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | socialisation | eng |
dc.subject | key competences | eng |
dc.subject | artefiletics | eng |
dc.subject | expression | eng |
dc.subject | reflexion | eng |
dc.subject | personal attitude | eng |
dc.subject | self-evaluation | eng |
dc.subject | relationships | eng |
dc.title | Artefiletické činnosti v předškolním vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Artefiletics activity in preschool education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46651 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor thesis, I aim to explore the possibility of utilization of artefiletics activities at preschool education, which should lead to personality development of preschool children. This bachelor thesis is divided into two main parts, namely theoretical and practical. The theoretical part deals with development psychology and characterization of preschool age in relation to the artefiletics. In context with the Framework Educational Program, this part also focuses on the artefiletics as one of options of educational supply at a kindergarten. The practical part describes realization of artefiletics activities with preschool children along with children's personal experiences and their expressions. The conclusion contains summary of findings from my research. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |