Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorČerná, Dana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:31Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:31Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33187
dc.description.abstractVe své práci si kladu za cíl zjistit možnost využití artefiletických činností v předškolním vzdělávání, jež mají vést k rozvoji osobnosti předškolního dítěte. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá vývojovou psychologií a charakteristikou předškolního věku ve vztahu s artefiletikou. V kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem se tato část rovněž zaměřuje na artefiletiku jako jednu z možností vzdělávací nabídky v mateřské škole. Praktická část popisuje realizaci artefiletických činností s dětmi z mateřské školy spolu se zaměřením k osobním prožitkům a jejich vyjádření. V závěru jsou shrnuty poznatky z mého výzkumu.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectartefiletikacze
dc.subjectexpresecze
dc.subjectreflexecze
dc.subjectosobní postojcze
dc.subjectsebehodnocenícze
dc.subjectvztahycze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectsocialisationeng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectartefileticseng
dc.subjectexpressioneng
dc.subjectreflexioneng
dc.subjectpersonal attitudeeng
dc.subjectself-evaluationeng
dc.subjectrelationshipseng
dc.titleArtefiletické činnosti v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeArtefiletics activity in preschool educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46651
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis, I aim to explore the possibility of utilization of artefiletics activities at preschool education, which should lead to personality development of preschool children. This bachelor thesis is divided into two main parts, namely theoretical and practical. The theoretical part deals with development psychology and characterization of preschool age in relation to the artefiletics. In context with the Framework Educational Program, this part also focuses on the artefiletics as one of options of educational supply at a kindergarten. The practical part describes realization of artefiletics activities with preschool children along with children's personal experiences and their expressions. The conclusion contains summary of findings from my research.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam