dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Malá, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:30Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:30Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33185 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá Montessori pedagogikou, jako možností volby pro dítě v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem je zjištění důvodu rodičů, pro umístění dítěte do Montessori mateřské školy a zda jsou naplněna jejich očekávání. Teoretickou část tvoří kapitoly o alternativním vzdělávání, Montessori a Waldorfské pedagogice, Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (RVP PV) a o lidech, kteří se u nás snažili o první změny školství. V metodologii jsou popsány metody využité pro výzkumné šetření. Praktická část obsahuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které proběhlo pomocí dotazníků, případové studie a rozhovorů. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Alternativní vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | Alternative education | eng |
dc.subject | Montessori approach | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.title | Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání jako jedna z možností volby pro dítě | cze |
dc.title.alternative | Montessori ´s pedagogics in preschool education as one of options for a child | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46645 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with Montessori approach to education as a choice for a child in pre-school education. The main objective is to find a reason why should the parents place a child in the Montessori Kindergarten. And whether their expectations are fulfilled. The theoretical part consists of the chapters on alternative education, Montessori and Waldorf approach to education, the curriculum for preschool education (RVP PV) and the people who first attempted to change systém of the education in the Czech Republic. Chapter named methodology describes the different methods used for research. The practical part contains the results of a qualitative research, which was conducted via questionnaires, case studies and interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |