Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorMalá, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:30Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:30Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33185
dc.description.abstractPráce se zabývá Montessori pedagogikou, jako možností volby pro dítě v předškolním vzdělávání. Hlavním cílem je zjištění důvodu rodičů, pro umístění dítěte do Montessori mateřské školy a zda jsou naplněna jejich očekávání. Teoretickou část tvoří kapitoly o alternativním vzdělávání, Montessori a Waldorfské pedagogice, Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (RVP PV) a o lidech, kteří se u nás snažili o první změny školství. V metodologii jsou popsány metody využité pro výzkumné šetření. Praktická část obsahuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které proběhlo pomocí dotazníků, případové studie a rozhovorů.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectAlternative educationeng
dc.subjectMontessori approacheng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.titleMontessori pedagogika v předškolním vzdělávání jako jedna z možností volby pro dítěcze
dc.title.alternativeMontessori ´s pedagogics in preschool education as one of options for a childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46645
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with Montessori approach to education as a choice for a child in pre-school education. The main objective is to find a reason why should the parents place a child in the Montessori Kindergarten. And whether their expectations are fulfilled. The theoretical part consists of the chapters on alternative education, Montessori and Waldorf approach to education, the curriculum for preschool education (RVP PV) and the people who first attempted to change systém of the education in the Czech Republic. Chapter named methodology describes the different methods used for research. The practical part contains the results of a qualitative research, which was conducted via questionnaires, case studies and interviews.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam