Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorMarková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:23Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:23Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33177
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou nedonošenosti u dětí v předškolním věku. Cílem práce je zjistit, jak učitelky mateřských škol vnímají nedonošenost v předškolním období, a jaké vývojové odlišnosti se projevují u nedonošených jedinců v předškolním věku. Práce je koncipována do dvou částí teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje nedonošenost od raného věku dítěte po věk předškolní. Dále uvádí možné následky nedonošenosti v postnatálním vývoji a systémy, které pečují o nedonošené děti. Ve výzkumné části jsou prezentovány zjištěné výsledky, které byly získané metodami kvalitativního výzkumu.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředčasně narozené děticze
dc.subjectnedonošenostcze
dc.subjectnásledky z nedonošenosticze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectodklad školní docházkycze
dc.subjectprematurely born childreneng
dc.subjectprematurityeng
dc.subjectconsequences of prematurityeng
dc.subjectKindergarteneng
dc.subjectsuspension of school attendanceeng
dc.titleNedonošené děti v mateřské škole z pohledu učitelkycze
dc.title.alternativeTeachers point of view on premature children in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46586
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focusing particularly on matters regarding prematurity of preschool children. The purpose is to find out how kindergartens teachers perceive it and what problem areas develop in children born prematurely. The thesis is divided into two sections theoretical and empirical. Theoretical part describes prematurity from early age to preschool age of the children. Further on it examines possible consequences of prematurity in postnatal development and systems which take care of these children. Results from research carried out by using qualitative methods are presented in the empiric section of the thesis.eng
dc.date.accepted2017-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam