dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Marková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33177 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou nedonošenosti u dětí v předškolním věku. Cílem práce je zjistit, jak učitelky mateřských škol vnímají nedonošenost v předškolním období, a jaké vývojové odlišnosti se projevují u nedonošených jedinců v předškolním věku. Práce je koncipována do dvou částí teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje nedonošenost od raného věku dítěte po věk předškolní. Dále uvádí možné následky nedonošenosti v postnatálním vývoji a systémy, které pečují o nedonošené děti. Ve výzkumné části jsou prezentovány zjištěné výsledky, které byly získané metodami kvalitativního výzkumu. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předčasně narozené děti | cze |
dc.subject | nedonošenost | cze |
dc.subject | následky z nedonošenosti | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | odklad školní docházky | cze |
dc.subject | prematurely born children | eng |
dc.subject | prematurity | eng |
dc.subject | consequences of prematurity | eng |
dc.subject | Kindergarten | eng |
dc.subject | suspension of school attendance | eng |
dc.title | Nedonošené děti v mateřské škole z pohledu učitelky | cze |
dc.title.alternative | Teachers point of view on premature children in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46586 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focusing particularly on matters regarding prematurity of preschool children. The purpose is to find out how kindergartens teachers perceive it and what problem areas develop in children born prematurely. The thesis is divided into two sections theoretical and empirical. Theoretical part describes prematurity from early age to preschool age of the children. Further on it examines possible consequences of prematurity in postnatal development and systems which take care of these children. Results from research carried out by using qualitative methods are presented in the empiric section of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |