Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorČermáková, Pavlína
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:21Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:21Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33175
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá podporou předčtenářské gramotnosti u dětí v mateřské škole speciální, která vzdělává děti s mentálním postižením lehkého a středně těžkého stupně a k němu přidružené postižení v oblasti zrakového, sluchového vnímání, poruch řeči a PAS- poruchy autistického spektra. Teoretická část vymezí pojem gramotnost, funkční gramotnost a dále podrobněji objasňuje předčtenářskou gramotnost a její podporu ve speciální mateřské škole. Výzkumná část je zaměřena na dílčí diagnostiku a následný cílený rozvoj pěti dětí z konkrétní mateřské školy speciální a některých dovedností spojených se čtenářskou gramotností.cze
dc.format53 s. (60 285 znaků)
dc.format53 s. (60 285 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgramotnostcze
dc.subjectfunkční gramotnostcze
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectmentální retardacecze
dc.subjectspeciální školacze
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectfunctional literacyeng
dc.subjectintellectual disabilityeng
dc.subjectspecial schooleng
dc.titlePodpora rozvoje čtenářské gramotnosti v prostředí speciální mateřské školycze
dc.title.alternativeSupporting literacy development in the special kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46575
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's thesis deals with the development of early literacy among children in a special kindergarten which educates children with mild and moderate intellectual disability that is associated with serious vision or hearing impairments, speech disorder and ASD autism spectrum disorder. The theoretical part explains terminology such as literacy, functional literacy and gives us more details about the early literacy and its support in the special kindergarten. The research part deals with diagnosis and development of five children from the special kindergarten and skills connected with literacy.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam