Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorTáborská, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:16Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33169
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem strukturovaného učení, tvorbou učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s poruchou autistického spektra ve speciální mateřské škole a sledováním úspěšnosti vytvořených pomůcek při praktickém používání. Cílem bakalářské práce je přispět k hlubšímu pochopení důležitosti struktury a strukturovaných úloh v každodenním vzdělávání žáků s autismem ve speciální mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce se zabývá poruchami autistického spektra, hlavními principy a metodami strukturovaného učení. Dále se také věnuje oblastem rozvoje dětí s autismem ve speciální mateřské škole a optimalizaci podmínek prostředí pro práci s těmito dětmi. Praktická část se zaměřuje na tvorbu učebních pomůcek strukturovaného učení a aplikaci těchto pomůcek v praxi.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautismuscze
dc.subjectstrukturované učenícze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectautismeng
dc.subjectstructured teachingeng
dc.subjectchildren with special educational needseng
dc.titleAplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské školecze
dc.title.alternativeApplied Structured Teaching And The Creation Of Educational Aids To Teach Pupils With An Autism Spectrum Disorder At A Specialized Nursery School In A Structured Mannereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46556
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topics of structured teaching, the creation of educational aids to teach pupils with autism spectrum disorder in a structured manner at a specialized nursery school, and monitoring the success rate of the created aids in practice. The objective of this bachelor thesis is to contribute to better and deeper understanding of the importance of structure and structured tasks in the day-to-day education of pupils with autism at a specialized nursery school. This thesis consists of two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with autism spectrum disorders as well as guiding principles and methods of structured teaching. Furthermore, it deals with different areas of development of children with autism in specialized nursery schools and the optimization of work conditions and environments for such children. The practical part focuses on the creation of aids for structured teaching and applying such aids in practice.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam