dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Lišková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33167 | |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce jsou náročné situace a stres v profesním životě učitele střední školy. Cílem práce je analýza příčin a způsobů prožívání zátěžových situací. Teoretická část se zabývá definicí stresu, projevy stresu u člověka, stresory, stresem učitelů, způsoby vyrovnávání se se stresem, náročnými životními situacemi a rozborem syndromu vyhoření.
V praktické části jsem se zaměřila na výzkum mezi pedagogy na jedné ze středních škol v jihočeském kraji. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak jednotliví pedagogové zvládají nastalý stres. | cze |
dc.format | 46 s. | |
dc.format | 46 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | náročná situace | cze |
dc.subject | střední škola | cze |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | pracovní život | cze |
dc.subject | stres učitelů | cze |
dc.subject | projevy stresu | cze |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | challenging situation | eng |
dc.subject | secondary school | eng |
dc.subject | burnout | eng |
dc.subject | professional life | eng |
dc.subject | the stress on teachers | eng |
dc.subject | the symptoms of stress | eng |
dc.title | Náročné situace a stres v profesním životě učitele SŠ | cze |
dc.title.alternative | Challenging situations and stress in secondary school teacher's professional life | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46542 | |
dc.description.abstract-translated | The subject of my thesis is challenging situations and stress in the professional life of secondary school teachers. The aim of my thesis is to analyze what causes these stressful experiences and experiences of these stressful situations. The theoretical part deals with the definition of stress, the symptoms of stress in humans, the stressors, the stress on teachers, ways of coping with stress, difficult life situations and the analysis of burnout.
In the practical part I have focused on research among teachers at a secondary school in South Bohemia. The aim of the research is to determine how individual teachers manage and cope with stress. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |