dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Krátká, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33166 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá filozofováním s dětmi v předškolním věku, podmínkami, za kterých se dá realizovat, a v neposlední řadě přínosem pro děti a učitelku. V teoretické části je uvedena obecná charakteristika dítěte v předškolním věku a jeho cesta k filozofování pod vedením učitelky MŠ. Do praktické části jsou zařazeny přepisy jednotlivých filozofických rozhovorů s dětmi a poznatky, které z nich vyplynuly. Hlavní pozornost je věnována rozvoji myšlení dětí a celkovému přínosu filozofování s dětmi v tomto věku. | cze |
dc.format | 56 s. (72 362 znaků) | |
dc.format | 56 s. (72 362 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | filozofování | cze |
dc.subject | filozofický rozhovor | cze |
dc.subject | myšlení | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | předškolní období | cze |
dc.subject | philosophizing | eng |
dc.subject | philosophical interview | eng |
dc.subject | thinking | eng |
dc.subject | children in preschool age | eng |
dc.subject | preschool period | eng |
dc.title | Učitelka MŠ na filozofické cestě do dětského světa. | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten Teacher on the Philosophical Way to Children´s World. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46519 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the philosophizing with children in the preschool age, the conditions in which it can be realized and last but not least with its benefit for children and a teacher. The general characteristic of the child of the preschool age and its way to philosophizing with the kindergarten teacher is presented in the theoretical part. The transcription of particular philosophical interviews with children and the findings which follows them are put in the practical part. The main attention is given to the development of children's minds and general benefit of philosophizing with children of this age. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |