dc.contributor.advisor | Daňhel, Karel | |
dc.contributor.author | Trombiková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33165 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zaměřuji na kvalitativní výzkum toho, jakým způsobem jsou děti seznamovány s hudební výchovou prostřednictvím aktivit a rituálů v Hudební mateřské škole v Plzni. Práce je rozdělena do dvou částí - na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám hudebním vývojem dítěte, působením rodiny na hudebnost dítěte, vlivem hudby na osobnost dítěte a hudebními schopnostmi a dovednostmi dítěte. Ve druhé části teorie objasním hudební činnosti: zpěv, hudebně-pohybovou výchovu, instrumentální hru, muzikoterapii a hudebně-dramatickou výchovu. V praktické části zmapuji hudební metodiku, vzdělávací činnosti a rituály, tradiční a mimořádné aktivity, uvedu rozhovory s učitelkami a s rodiči dětí, které školu navštěvují. | cze |
dc.format | 52 s. | |
dc.format | 52 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | hudební výchova | cze |
dc.subject | hudební činnosti | cze |
dc.subject | rituály | cze |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | musical education | eng |
dc.subject | music activities | eng |
dc.subject | rituals | eng |
dc.title | Mateřská škola specializovaná na hudební výchovu | cze |
dc.title.alternative | Nursery school specializing in music education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46518 | |
dc.description.abstract-translated | This work focuses on quality research into the way children in Pilsen kindergarten acquaint with music through the activities and rituals. The work is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with musical development of child, family impact on child's musicality, music influence on child's personality and child's musical abilities and skills. Further, this part explains activities connected with music - singing, musical-motion education, instrumental playing, music therapy and musical-dramatic education. The practical part aims to map the music methods, educational activities and rituals, common and special activities and also quote interviews with both teachers and parents of children who attend this kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |