dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Málová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:22:37Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:22:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3315 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá možnostmi využití hudebního, dramatického a výtvarného umění ve výuce náboženství pro děti mladšího školního věku. V úvodu práce popisuje vývojově-psychologickou charakteristiku dítěte mladšího školního věku a rovněž vývoj dětské religiozity. Hlavní část práce je věnována jednotlivě hudebnímu, dramatickému a výtvarnému umění jako metodám pro vyvolání dětského zájmu o křesťanskou víru a jako cestě prohloubení náboženského prožívání metodou otevírání náboženské zkušenosti a symbolů. V rámci těchto témat je zmíněn i význam žalmů a ikon. | cze |
dc.format | 55 s. (69 309 znaků)-12 s. př. | |
dc.format | 55 s. (69 309 znaků)-12 s. př. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivizační formy výuky | cze |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | výtvarné umění | cze |
dc.subject | dramatické umění | cze |
dc.subject | náboženská zkušenost | cze |
dc.subject | symbol | cze |
dc.subject | activating forms of teaching | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | fine arts | eng |
dc.subject | drama in education | eng |
dc.subject | religious experience | eng |
dc.subject | symbol | eng |
dc.title | Možnosti využití hudebního, dramatického a výtvarného umění ve výuce náboženství pro děti mladšího školního věku | cze |
dc.title.alternative | The Possibilities of Using Music, Drama and Fine Arts in Religious Education for Children of Younger School Age | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40009 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the possibilities of using music, drama and fine arts in religious education for children of younger school age. The introduction describes the developmental-psychological characteristics of younger school age, as well as the development of children's religiosity. The main part is respectively devoted to music, drama and fine art as methods for inducing children's interest in the Christian faith as a way to deepen their religious feelings by opening religious experience and symbols. Within these themes there is also mentioned the importance of Psalms and icons. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Náboženská výchova a etika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |