dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Cháberová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33153 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá tématem logopedické prevence a rozvojem komunikačních schopností dětí v MŠ. Představuje problematiku nejběžnějších řečových vad, vývoj komunikačních dovedností, diagnostiku narušené komunikační schopnosti a vývoj grafomotoriky v předškolním věku. V oblasti metodiky prevence narušené komunikační schopnosti představuje praktická cvičení a techniky nápravy řeči. V praktické části prostřednictvím kazuistik mapuje vývoj narušené komunikační schopnosti u několika dětí v souvislosti s vlivem rodiny a prací logopedické asistentky. | cze |
dc.format | 64 s. (135 289 znaků) | |
dc.format | 64 s. (135 289 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dyslálie | cze |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | logopedie | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | terapie. | cze |
dc.subject | Dyslalia | eng |
dc.subject | impaired verbal communication | eng |
dc.subject | logopaedics | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | therapy. | eng |
dc.title | Logopedická prevence v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The Speech Prevention in the Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46410 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis follows up the theme of logopaedics prevention and development of communication abilities. It introduce problematic of the most common speech disorders, development of communication skills, diagnostic of impaired verbal communication and development of grafomotorics in preschool age. It introduces practical exercises and techniques of speech correction in the sphere of the methodology of the prevention of impaired verbal communication. In practical part it maps development of impaired verbal communication through the casuistry of several children in the connection with family influence and work of logopaedics assistant. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |