dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Neradová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33151 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je strach a úzkost u dětí předškolního věku. Cílem výzkumu je zjistit, kdy děti strach prožívají, jak vnímají jeho projevy, jak na něj reagují a co jim pomáhá jej překonat. Co se týče kompozice, práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definované základní termíny týkající se daného tématu, včetně vysvětlení rozdílů mezi strachem a úzkostí, druhů a typů těchto emocí, příčin a projevů, a to jak v obecné rovině, tak i se zaměřením na zkoumaný věk. Praktická část je realizovaná pomocí kvalitativního výzkumu, při kterém je využit polostrukturovaný rozhovor s celkovým počtem deseti respondentů, kterými byly děti předškolního věku bydlící v malé vsi v kraji Vysočina. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Úzkost | cze |
dc.subject | strach | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | příčiny | cze |
dc.subject | projevy | cze |
dc.subject | Anxiety | eng |
dc.subject | fear | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | causes | eng |
dc.subject | symptoms | eng |
dc.title | Strach a úzkost u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | The Fears and Anxiety in Preschool Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46390 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on fear and anxiety in pre-school children. The main aim is to find out, when children experience fear, how they perceive its symptoms, how they react to it and what helps them to overcome it. As to the composition of the thesis, it is divided into two parts. First of them is theoretical and contains the most important definitions and explanations of basic terms connected to the topic, including differences between fear and anxiety, their types, causes and symptoms, both in general and with focus on the examined age. Second part consists of qualitative research, which is performed using the method of semi-structured interview with total number of ten children of pre-school age, living in a small village in Vysočina region. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |