Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSchacherl, Martin
dc.contributor.authorHejtmánková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:54Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:54Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33143
dc.description.abstractBakalářské práce s názvem "Slohové postupy v současné pedagogické praxi" se zabývá slohovými postupy a výukou slohu v dnešním školství. V teoretické části se bakalářská práce věnuje zejména strategické dokumentaci, podle které se řídí učivo základních škol. Teoretická část se také zabývá vysvětlením základní terminologie. Praktická část práce se soustředí především na vývoj písemného projevu žáků druhého stupně základní školy a schopnost zpracovat konkrétní slohový postup, který byl zvolen vyprávěcí. Žákům bylo zadáno vypravování na téma "Můj smolný den", které mělo ukázat jejich schopnost vypořádat se se zadaným úkolem, ukázat zvládnutí daného slohového postupu a zlepšení v rámci jednotlivých ročníků. Slohové práce byly posuzovány z hlediska tematického, kompozičního, stylizačního i lexikálního.cze
dc.format66 s. (89804 znaků)
dc.format66 s. (89804 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleSlohové postupy v současné pedagogické praxicze
dc.title.alternativeStylistic procedures in current educational practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46080
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis named "Stylistic procedures in current educational practice" deals with the stylistic procedures and the stylistic education in today´s education. The theoretical part is focused on the strategic documentation which is essential for the education of the basic schools. The theoretical part is also focused on the therminology. The practical part is mostly focused on the development of the written expression of pupils from the second degrees of primary schools and their ability to process a particular stylistic procedure that is the narration. In the analyze the pupils had to write the narration called "My bad day" which should show their ability to deal with the assignment. The works were considered from the thematic, compositional, stylistic and lexical point of view.eng
dc.date.accepted2017-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam