dc.contributor.advisor | Schacherl, Martin | |
dc.contributor.author | Hejtmánková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:06:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:06:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33143 | |
dc.description.abstract | Bakalářské práce s názvem "Slohové postupy v současné pedagogické praxi" se zabývá slohovými postupy a výukou slohu v dnešním školství. V teoretické části se bakalářská práce věnuje zejména strategické dokumentaci, podle které se řídí učivo základních škol. Teoretická část se také zabývá vysvětlením základní terminologie. Praktická část práce se soustředí především na vývoj písemného projevu žáků druhého stupně základní školy a schopnost zpracovat konkrétní slohový postup, který byl zvolen vyprávěcí. Žákům bylo zadáno vypravování na téma "Můj smolný den", které mělo ukázat jejich schopnost vypořádat se se zadaným úkolem, ukázat zvládnutí daného slohového postupu a zlepšení v rámci jednotlivých ročníků. Slohové práce byly posuzovány z hlediska tematického, kompozičního, stylizačního i lexikálního. | cze |
dc.format | 66 s. (89804 znaků) | |
dc.format | 66 s. (89804 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Slohové postupy v současné pedagogické praxi | cze |
dc.title.alternative | Stylistic procedures in current educational practice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46080 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis named "Stylistic procedures in current educational practice" deals with the stylistic procedures and the stylistic education in today´s education.
The theoretical part is focused on the strategic documentation which is essential for the education of the basic schools. The theoretical part is also focused on the therminology. The practical part is mostly focused on the development of the written expression of pupils from the second degrees of primary schools and their ability to process a particular stylistic procedure that is the narration. In the analyze the pupils had to write the narration called "My bad day" which should show their ability to deal with the assignment. The works were considered from the thematic, compositional, stylistic and lexical point of view. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |