dc.contributor.advisor | Vyhnálek, Jan | |
dc.contributor.author | Vorudová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:22:20Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:22:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3310 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje zkušenostem pěti vybraných dospělých respondentů, bývalých obětí, se šikanou na základní škole. Jejím cílem je na základě odborné literatury teoreticky zmapovat probíranou tematiku šikany mezi žáky ve školním prostředí a dále zjistit, jaké zkušenosti se šikanou na základní škole měli vybraní respondenti. Pozornost je soustředěna zejména na formy šikany, její prožívání, řešení jednotlivých případů, zpětný náhled na zkušenost šikany ze strany obětí a v neposlední řadě také na následky patologického jevu. Sekundárním cílem pak je popsat a interpretovat jaké, pokud nějaké, následky šikany tito jedinci vnímají. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | agrese | cze |
dc.subject | agresor | cze |
dc.subject | následky | cze |
dc.subject | oběť | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | skupina | cze |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | třída | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | aggression | eng |
dc.subject | aggressor | eng |
dc.subject | consequences | eng |
dc.subject | victim | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | group | eng |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | class | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.title | Školní šikana ve vzpomínkách obětí | cze |
dc.title.alternative | School bullying in the memories of the victims: Selected aspects of school bullying | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 39934 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the experiences of five chosen adult respondents, former victims of bullying at elementary school. Its aim is on the scientific literature sources to theoretically describe the issue of bullying among pupils in the school environment and find out what kind of experiences these respondents had. The particular attention is focused on the forms of bullying, their perceptions, resolving of individual cases, review of the victim´s bullying experience and last but not least also the consequences of this pathological phenomenon. Then a partial goal is to describe and interpret what, if any, consequences of bullying these individuals perceive. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |