Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorKrištofová, Anežka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:04Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:04Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33061
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na adaptaci dětí na mateřskou školu. Prožít co nejvíce času v běžné mateřské škole v přímém kontaktu s dětmi a na základě sledování chování, vnímání a prožívání dětí přiblížit vstup do MŠ a adaptaci na nové sociální prostředí. To jsou jedny ze základních zásad zkoumání adaptace dětí na MŠ. Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenářům jejich filozofii a poukázat na jejich pozitiva, negativa a reakce při nástupu do MŠ. V praktické části se budu zabývat pozorováním konkrétního prostředí a aktivit nejméně ve 3 běžných mateřských školách, které doplním rozhovory s pedagogy popř. s rodiči zaměřenými na motivaci k práci.cze
dc.format48 s. (75 386 znaků)
dc.format48 s. (75 386 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectchildeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectsocializationeng
dc.titleAdaptace dětí na MŠcze
dc.title.alternativeThe Process of Adaptation in the Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43163
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on children's adaptation to kindergarten. Spend as much time as possible in kindergarten in direct contact with children and introduce chldren's signing into kindergarten and their adaptation to new social environment based on observation of their behaviour, perception and experience. These are the basic principles of analysing children's adaptation to kindergarten. The aim of this work is to introduce their philosophy and to point out the strengths, weaknesses and reactions of signing into kindergarten. The practical part is focused on observation of particular environment and activities at least in 3 regular kindergartens, which are supplemented with conversations with pedagogues or parents focused on work motivation.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam